10 książek, na które czekam w lutym

Kochani, styczeń zbliża się już do końca, a niedługo zmienimy kartki w kalendarzu na luty, czyli miesiąc zakochanych i miłości. 14 luty to w końcu Walentynki, z kolei dzień później mamy co prawda Dzień Singla, ale i tak luty to miesiąc miłości i romantyczek. Dzisiaj zapraszam Was na przegląd najciekawszych premier lutego.



        Lilianna Garden
Prawnicy       

,,Prawnicy" to powieść, którą blog Mój Świat Literatury objął swoim patronatem medialnym. Historia Cordelii i Matthew naprawdę wciąga i sprawia, że nie możemy oderwać się od tej lektury. Myślę, że ta książka podbije Wasze serca równie mocno jak moje. Zapamiętajcie datę 8 luty, bo będzie się naprawdę działo.
P.S.: Uwielbiam tę okładkę <3

Premiera książki: 8.02.2019
Wydawnictwo: e-bookowo.pl








~ Opis: ~

Po tragicznych wydarzeniach z przeszłości, Cordelia Weston postanawia zacząć od nowa, całkowicie poświęcając się karierze prawniczej. Gdy otrzymuje wiadomość o przyjęciu do jednej z najlepszych kancelarii w Bostonie wie, że to szansa na którą tak długo czekała. Nie spodziewa się, że zostanie wciągnięta w sam środek rozgrywki, w której wszystko wydaje się jedynie wyreżyserowanym spektaklem, a jej serce skradnie niebezpieczny mężczyzna.
Kiedy Matthew Barden przyjmuje sprawę znanego biznesmena, oskarżonego o malwersację i morderstwo, nie przeczuwa, że to dopiero początek lawiny zdarzeń, które mogą doprowadzić do jego upadku. Bezwzględny i bezkompromisowy adwokat, nie ma litości dla swoich przeciwników, rozprawiając się z nimi bez najmniejszych wyrzutów sumienia. Wszystko się zmienia, gdy w jego uporządkowane życie wkracza energiczna Cordelia Weston. Od pierwszej chwili wie, że z tą kobietą będą same kłopoty.
Czy dwoje poranionych ludzi będzie w stanie znów zaufać i dać się porwać miłości, gdy ich świat zaczyna rozpadać się, niczym domek z kart?
Zanurz się w świecie przepełnionym tajemnicami, chęcią zemsty i namiętnością, który pochłonie Cię bez reszty.



        K.N. Haner
Sponsor. Tom II       

Pamiętacie moją recenzję pierwszego tomu ? Pierwsza część historii Kaliny i Nathana naprawdę zrobiła na mnie wrażenie i sprawiła, że byłam bardzo zaskoczona tą autorką. 13 lutego przyjdzie nam poznać zakończenie historii tych dwojga bohaterów. Na pewno jest na co czekać.


Premiera książki: 13.02.2019
Wydawnictwo: Editio Red









~ Opis: ~

Królowa Dramatów kolejny raz zaskakuje!
Romans inny niż wszystkie!

Nieszczęśliwy wypadek odebrał Kalinie zdrowie. Wyczerpująca rehabilitacja, opieka nad młodszą siostrą Sabriną, złamane serce i niedaleka przeszłość nie dają jej ani chwili wytchnienia. Gdy wydaje się, że dziewczyna powoli wychodzi na prostą, jedna zaskakująca wiadomość stawia ją przed ogromnie trudną decyzją. Czy Kalina będzie w stanie wybaczyć Nathanowi? Czy będzie potrafiła wesprzeć mężczyznę, którego kocha, a który tak bardzo ją skrzywdził?

Nathan wie, że musi przegonić własne demony, by stawić czoła problemom i zmierzyć się z tym, co przyniesie los. Razem z Kaliną będą musieli walczyć o miłość, a droga nie będzie prosta. Mur, który między sobą zbudowali, zacznie się w końcu kruszyć, jednak pewne osoby zrobią wszystko, by rozdzielić Kalinę i Nathana raz na zawsze.

Druga i ostatnia część historii Kaliny i Nathana. Opowieści o dwóch duszach, które nie potrafią bez siebie żyć, dwóch sercach, które wybijają wspólny rytm.

Ta historia, pełna namiętności, bólu i trudnych wyborów, udowadnia, jak wielka jest siła miłości.



        Denise Hunter
Splątane marzenia       


,,Splątane marzenia" to powieść, do której zachęcił mnie ciekawy opis. Bardzo lubię czytać takie historie, zresztą swego czasu miałam okazję czytać pierwszy tom tej serii, od którego premiery minęło już troszkę czasu, a więc łatwo go dostać w bibliotece czy u znajomych. Myślę, że się nie zawiodę.


Premiera książki: 14.02.2019
Wydawnictwo: Dreams









~ Opis: ~

Brady Collins łączy samotne ojcostwo z pracą we własnym warsztacie samochodowym. Nagła śmierć żony to dla niego potężny cios, ale niedługo przychodzi jeszcze gorsza wiadomość: Sammy nie jest jego biologicznym synem, a bogaci dziadkowie chłopca chcą sprawować nad nim wyłączną opiekę.

Brady wie, że będzie musiał stoczyć najważniejszą walkę. Adwokat sugeruje mu, że wygraną w rozprawie może zapewnić życiowa zmiana: rychły ślub.

Rolę kochającej i oddanej narzeczonej chętnie przyjmuje Hope Daniels – bliska przyjaciółka Brady’ego. Jednak gwiazda lokalnej stacji radiowej podporządkowała życie jednemu celowi i nareszcie zaoferowano jej wymarzoną pracę… w Atlancie. Ponieważ umowa z Bradym wymaga stałej obecności w Copper Creek, Hope staje przed wyborem: pożegnać się z życiową szansą lub odmówić przyjacielowi pomocy w spełnieniu marzenia.

Zarówno Hope, jak i Brady oddaliby życie za małego Sama, ale czy są świadomi całego ryzyka?



        Eva Garcia Saenz de Urturi
Cisza białego miasta       

To książka, na która wprost nie mogę się doczekać. Gdy przeczytałam opis od razu powiedziałam sobie, że muszę przeczytać tę pozycję. Wiele słyszałam o tej pozycji i za każdym razem czytelnicy się nią zachwycali. Wierzę, że podobnie będzie i w moim przypadku.

Premiera książki: 27.02.2019
Wydawnictwo: Muza










~ Opis: ~

Seryjny morderca, który od dwudziestu lat przebywał w więzieniu, ma właśnie wyjść na pierwszą przepustkę, kiedy miastem wstrząsa informacja o kolejnym zabójstwie. W Starej Katedrze w Vitorii zostają znalezione zwłoki pary dwudziestolatków z pożądlonymi przez pszczoły gardłami. Ofiar będzie jednak znacznie więcej...

Śledczy specjalizujący się w profilowaniu kryminalnym, Unai López de Ayala, za wszelką cenę stara się zapobiec kolejnym zabójstwom. Tragedia, którą sam przeżył, sprawia, że traktuje sprawę podwójnych zbrodni wyjątkowo. Jego metody śledcze nie podobają się Albie, nowej pani podkomisarz. Rozpoczyna się wyścig z czasem. Kto będzie następny?


        Anna Kekus
Ocean namiętności       

Pamiętacie ,,Wybory Niny" i ,,Pragnienia Niny" ? Te powieści sprawiły, że z utęsknieniem czekałam na kolejną powieść od tej autorki. I w końcu się doczekałam. Tym razem Anna Kekus zabiera nas na Hawaje i przedstawia historię pewnej znajomości, która miała trwać tylko przez jedną noc ... Ja jestem ciekawa ? A Wy ? Dodatkowo cieszy fakt, że nie trzeba będzie iść do księgarni, a pozycję będzie można kupić na pobliskiej poczcie.


Premiera książki: 02.2019
Wydawnictwo: Lira







~ Opis: ~

Ta znajomość miała trwać tylko jedną hawajską noc, ale Filipowi i Matyldzie przyjdzie się spotkać jeszcze nie raz… Czy wszystko w życiu można zaplanować? Czy warto ukrywać swoje uczucia?


        Pepper Winters
Kwintesencja Q        


Recenzowałam dla Was pierwszy tom serii Potwory z ciemności, a niedługo swoją premierę będzie miał tom II. Pepper Winters stworzyła ciekawy erotyk, bo ,,Łzy Tess" nawet dobrze się czytało, ale jestem ciekawa jakie wrażenie zrobi na mnie kolejna część tej historii.


Premiera książki: 20.02.2019
Wydawnictwo: Kobiece








~ Opis: ~

Mroczna kontynuacja grzesznej serii Potwory z ciemności!

Q uważa się za potwora, a demony Tess potęgują jego własne. Każdego dnia walczy o to, aby nie stać się tym, kim był jego ojciec.

Kiedy kobieta wraca do jego życia, jest gotowy dla niej zabijać, tak jak robił to w przeszłości. Jednak nie wie, czy potrafi dla niej kochać.

Tess przysięga zemstę na mężczyznach, którzy ją porwali i sprzedali, a Q obiecuje, że rzuci ich martwe ciała do jej stóp. Jeżeli ma być potworem, to będzie jej potworem.

Przecież w każdym mroku jest szansa na światło.



        Katy Evans
Przywódca       


,,Przywódca" to drugi tom serii Biały dom, który stanowi zakończenie historii Charlotte i Matthew. Pierwszy tom serii autorka zakończyła cliffhangerem, więc jestem ciekawa co wydarzy się w drugiej części.

Premiera książki: 20.02.2019
Wydawnictwo: Kobiece











~ Opis: ~

Czy Charlotte i Matthew mają szansę naprawdę być razem?

Charlotte dokonała wyboru. Usunie się w cień i pozwoli, aby Matthew w końcu rozwinął skrzydła jako nowy prezydent USA. Jednak kobieta nie zdaje sobie sprawy z tego, że mężczyzna nie czuje się szczęśliwy.

Kiedy ta dwójka ponownie się spotka, okaże się, że gorące uczucie między nimi nie wygasło. Pożądanie, pasja wszystko to, co ich połączyło, nadal rozgrzewa ich serca. Jednak tym razem Matthew nie zamierza się kryć. Teraz zrobi wszystko, żeby Charlotte stała u jego boku, jako prawowita pierwsza dama.

Czy Charlotte zdecyduje się na życie w blasku fleszy, na plotki i spekulacje? Czy jednak będzie wolała pozostać w cieniu, tam gdzie oczy ciekawskich ludzi nigdy jej nie znajdą?


        Diane Chamberlain
Zostały po niej sekrety       

,,Zostały po niej sekrety" to powieść, która nie powiem, skusiła mnie swoją okładką, ale dużą rolę odegrał tutaj również opis ( ;D ) .  Naprawdę jestem ciekawa, jak autorka poprowadzi akcję i czy książka cały czas będzie trzymała w napięciu. Na pewno warto rzucić okiem na tę premierę.

Premiera książki: 5.02.2019
Wydawnictwo: Pruszyński i S-ka










~ Opis: ~

Sara Weston wychodzi do sklepu i… znika. Dlaczego samotna matka porzuciła swojego poparzonego syna? Odtąd siedemnastoletni Keith sam musi się zmagać z demonami przeszłości i bolesnymi sekretami, które zostawiła mu w spuściźnie.
Keith otarł się o śmierć w pożarze, któremu winna była Maggie. To potworne przeżycie okaleczyło go fizycznie i emocjonalnie. Pozbawiony środków do życia, z bólem radzi sobie tylko dzięki bardzo silnym lekom. Jest odcięty od świata, przepełniony gniewem.
Dziewiętnastoletnia Maggie spędziła rok w więzieniu za spowodowanie pożaru, w którym zginęły trzy osoby, a wiele innych ucierpiało. Wraca do domu, ale wciąż dręczą ją wyrzuty sumienia. Znała Keitha od dziecka, był jej towarzyszem zabaw, a niedawno okazało się… że mają wspólnego ojca.
I właśnie ta dziewczyna, której Keith nienawidzi, jest teraz jedyną rodziną, jaka mu pozostała. Tak będzie, dopóki Sara nie wróci. Jeśli wróci…


        Krystyna Mirek
Miłość z błękitnego nieba       


,,Miłość z błękitnego nieba" to powieść wprost wymarzona na walentynkowy wieczór.  Historia wydaje się na pierwszy rzut oka schematyczna, ale znając pióro pani Mirek z pewnością tak nie będzie. Jej ,,Szczęście za horyzontem" naprawdę złapało mnie za serce, tak więc będę wyczekiwała również i tej powieści autorki.

Premiera książki: 13.02.2019
Wydawnictwo: Edipresse Książki








~ Opis: ~

Walentynkowy Kraków to dla wielu zakochanych jedno z najbardziej romantycznych miejsc na ziemi. Tu właśnie przybywa Angelika, która ma do podpisania najważniejszy kontrakt w karierze. Nie zawaha się przed niczym, byle tylko osiągnąć cel. Dla niej Kraków to miasto, z którego kiedyś uciekła i nie zamierza wracać do niełatwych wspomnień. Jest skoncentrowana na pracy i nie pozwala sobie na żadne sentymenty.
Po drugiej stronie barykady stoi właściciel prężnie rozwijającej się firmy, prywatnie niepoprawny kobieciarz, choć z zasadami. On też chce podpisać ten kontrakt, ale na swoich warunkach. I również nie ma oporów, by korzystać ze wszelkich sposobów, które mogą do tego doprowadzić.
Co się stanie w mroźną walentynkową noc? Kto zwycięży w biznesowych negocjacjach i w jaki sposób zakończy się próba osiągnięcia niemożliwego kompromisu? Z pozoru niewinny splot wydarzeń sprawi, że życie wielu osób zmieni się bardzo mocno.


        Alicja Sinicka
Winna       

,,Oczy wilka" już od dawna polecają mi czytelniczki mojego bloga. Nie miałam jeszcze okazji zapoznać się z tą powieścią, ale wiele dobrego o niej słyszałam, tak więc jestem ciekawa powieści ,,Winna" tej autorki. Gdy Wydawnictwo Kobiece na fanpage pytało o to jakie są nasze odczucia dotyczące tej okładki, w komentarzu napisałam, że bardzo pasuje ona do thrillera. Myślę, że znajdziemy w tej powieści cząstkę thrillera, ale zarazem czekam na ciekawy romans.

Premiera książki: 13.02.2019
Wydawnictwo: Kobiece







~ Opis: ~

Ona jest zawsze winna…

Wendy jest wyczerpana. Otaczają ją toksyczni ludzie: ojciec, który obwinia ją o wypadek z przeszłości i były ukochany, który ją zdradził. Kobieta nie może odciąć się od byłego partnera, ponieważ ten pracuje dla jej ojca. Czuje, że pętla wokół jej szyi z każdym dniem coraz bardziej się zaciska.

Gdy poznaje Jima, pociągającego wojskowego, ma nadzieję, że to mężczyzna, który w końcu odmieni jej życie. Jednak szybko się przekona, że mężczyzna nie jest tym, za kogo się podaje i ma wobec niej zupełnie inne zamiary.

Myśląc, że robi krok w stronę szczęśliwego życia, Wendy pakuje się w wielkie kłopoty. Okazuje się, że jej dotychczasowe problemy są błahostkami w obliczu nadchodzącego niebezpieczeństwa.

Alicja Sinicka, autorka Oczu wilka powraca z długo wyczekiwaną powieścią!



A Wy na jakie powieści czekacie ? Jestem ciekawa, czy w moich zapowiedziach znaleźliście coś dla siebie. Mam nadzieję, że ten miesiąc będzie bardzo ciekawy literacko.

17 komentarzy:

  1. "Winną" bardzo gorąco polecam. Rewelacyjna książka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem jej ciekawa, więc kiedyś na pewno ją przeczytam :D
      Pozdrawiam

      Usuń
  2. Kilka zaprezentowanych tytułów, również mnie ciekawi. 😊

    OdpowiedzUsuń
  3. Na kilka zaprezentowanych tytułów również czekam z niecierpliwością :) pozdrawiam :) www.wspolczesnabiblioteka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że w moich propozycjach znalazłaś coś dla siebie :)
      Pozdrawiam

      Usuń
  4. Ja akurat nie czekam na żadną z wymienionych przez Ciebie książek ;). W lutym interesują mnie trzy publikacje o pielęgniarkach, które wyjdą w połowie miesiąca i książka Zwierza Popkulturalnego o Oscarach ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda ale rozumiem, sama czekam na jedną z takich książek o pielęgniarkach, bo śledzę bloga Pani Nawary, a jej książka wyjdzie również w lutym, a o Oscarach to też moja tematyka, fajnie będzie poczytać, ale przyznam, że wcześniej bloga autorki tej książki nie znałam :)
      Pozdrawiam

      Usuń
  5. Jestem po Ciszy bialego miasta i mi sie podobala, choc ma kilka minusow.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja niedługo się zabieram za tę pozycję :)
      Pozdrawiam

      Usuń
  6. Znalazłam już książki, które chciałabym przeczytać ;)
    ~Pola
    www.czytamytu.blogspot.com Zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, w moim przypadku luty będzie bardzo zaczytanym miesiącem :)
      Pozdrawiam

      Usuń
  7. Większość pozycji bym przeczytała :)
    http://whothatgirl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ahhh, dużo świetnych pozycji, a ja mam jeszcze ogromny stosik z poprzednich miesięcy. ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cisza Białego Miasta i Winna brzmią bardzo dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  10. "Cisza białego miasta" też czekam, książka wydaje się ciekawa, ja bardzo lubię takie zagadki kryminalne, także z miłą chęcią przeczytam tę pozycję. Większość opinii ma pozytywnych, także też jestem zainteresowana. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajny spis:) Kilka tytulow mnie zainteresowało

    OdpowiedzUsuń

Witam Cię kochany czytelniku. Bardzo się cieszę, że trafiłeś na mojego bloga. Będzie mi bardzo miło jeśli pozostawisz po sobie ślad w postaci komentarza.

Pozdrawiam
Katarzyna ♥

Copyright © 2014 Mój Świat Literatury , Blogger
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...