Laurelin Paige - ,,Grzeszny zdobywca" (recenzja)

Czy w firmowym układzie znajdzie się miejsce na miłość ? Zapraszam na recenzję powieści ,, Grzeszny zdobywca ".



,,Grzeszny zdobywca"
Laurelin Paige
Elizabeth musi jak najszybciej wyjść za mąż by objąć rodzinną firmę. Postanawia wziąć ślub z rozsądku z Westonem Kingiem, w zamian za odstąpienie kilku procent udziałów w swojej firmie. Okazuje się, że mimo, że oboje się nie lubią, to mają ze sobą o wiele więcej wspólnego, niż mogliby przypuszczać. Czy obojgu w tym układzie uda się odnaleźć swoje uczucia.

Laurelin Paige to amerykańska pisarka, autorka powieści erotycznych i romansów. Miłośniczka seriali typu Game of Thrones, Walking Dead. Wielbicielka Michaela Fassbendera. Członkini Międzynarodowego Klubu MENSA. Prywatnie żona i matka trzech córek.

Jest w romansach biurowych coś, co do nich niewątpliwie przyciąga. Nie mam pojęcia, czy to ten dreszczyk emocji związany z pracą, czy też jakieś ,,pracownicze intrygi", zakazane relacje. W każdym bądź razie romanse biurowe to jeden z typów książek, które naprawdę lubię. Miałam nadzieję, że powieść Paige, jakby nie było autorki ,,Pierwszego dotyku" zrobi na mnie jakie większe wrażenie. I owszem jest całkiem dobrze, ale jakichś fajerwerków nie było. Zdecydowanie spodziewałam się czegoś więcej.

By objąć jak najszybciej firmę swojego ojca Elizabeth musi jak najszybciej się ożenić. W zamian za wzmocnienie pozycji firmy na europejskim rynku, za namową swojego przyjaciela Weston King postanawia poślubić młodą dziedziczkę. Oboje się nie znoszą, ale z każdym dniem to zaczyna się niebezpiecznie zmieniać. 

Ile to już razy czytałam o ,,małżeństwie z przymusu" ? Tym razem małżeństwo wcale nie będzie bardzo prostym rozwiązaniem. Elizabeth to młoda kobieta, która niedawno co skończyła studia. Jest ambitna, mądra, choć niestety minusem jest, że kompletnie nie zna się na prowadzeniu biznesu. Zanim zdążyła pójść na studia z tej dziedziny, jej ojciec zmarł zostawiając jej cały spadek, włączając w niego firmowe imperium Dyson Media, ale pod warunkiem, że ukończy 29 lat, albo wyjdzie wcześniej za mąż. By jej kuzyn nie zniszczył firmy postanawia znaleźć jakiś sposób na to, by jak najszybciej przejąć firmę. I oczywiście pozostaje jej tylko szybki ożenek. Chętny - Weston King - znajduje się bardzo szybko, ale nie ma niczego za darmo. Ma ona przekazać mu udziały w oddziale firmy zajmującym się reklamą. Elizabeth i Weston są jak ogień i ... ogień. Trafiła kosa na kamień. oboje są uparci, wiedzą czego chcą i nie przyjmują kompromisów. Na dodatek nie pałają do siebie za dużą sympatią i jak możecie się spodziewać nieustannie się kłócą. Ta dwójka bohaterów naprawdę mi się spodobała. Elizabeth to tak silna kobieta, że po prostu od pierwszej strony wiedziałam, że ją polubię. Natomiast Weston na pewno jest nieco inny niż bohaterowie romansów, do których zdążyliśmy się przyzwyczaić. Jest oczywiście poważny, dąży do celu, ale nie jest przy tym pracoholikiem.

Pamiętam, jak Laurelin Paige niemalże zaskoczyła mnie w serii Pierwszy i ostatni. Być może na mój odbiór tej powieści ma fakt, że seria Seksowny Duet łączy się niejako z serią Kuszący Duet. Tak, przyznam szczerze, że nie wiedziałam o tym, gdy sięgałam po tę historię. Jednakże, jakby nie było seria Seksowny Duet jest oddzielnym ,,tworem", więc myślę, że spokojnie można ją oceniać, jako oddzielną historię. Na pewno muszę pochwalić Paige za lekki język, książkę czyta się naprawdę szybko, choć gdzieś w połowie zaczęła mnie nużyć i tak do niemal samego końca, gdzie naprawdę byłam w lekkim szoku, na tyle, że chciałam mieć ,,na już" drugą część. Książki dla kobiet mają to do siebie, że uczucie między bohaterami rozwija się w nich raczej powoli. Tutaj też nie jest inaczej. Tyle, że naprawdę mamy tu tak ognistych bohaterów, że ciężko nie przyznać, że są po prostu idealnie dopasowani. Ich poczucie humoru mnie bawiło, choć były tu też momenty, że po prostu wkurzałam się na nich za to, co robili. Czasami po prostu zachowywali się jak dwójka małych rozwydrzonych dzieci, którym nie można niczego przetłumaczyć. Nie można jednak zaprzeczyć - chemia pomiędzy Elizabeth a Westonem jest naprawdę ogromna. Tutaj aż lecą iskry. A gdy dodamy do tego upartość dwójki bohaterów, otrzymamy naprawdę idealną mieszankę wybuchową. Niejako, że ta seria łączy się z serią Kuszący Duet, to tez mamy tutaj Sabrinę i Donovana, których losy przeplatają się, a właściwie uzupełniają się z historią opisaną w serii Seksowny Duet. 

,,Grzeszny zdobywca" to powieść dla znających serię Kuszący Duet lektura obowiązkowa, ale jestem przekonana, że i osoby, które chcą przeczytać historię Elizabeth i Westona znajdą w niej na pewno idealną rozrywkę. To nowość, która między innymi dzięki docinkom bohaterów sprawi, że nie raz się uśmiechniecie. Lekka lektura wprost idealna na jesienne wieczory. Mi zabrakło w niej kilku elementów, myślałam, że autorka kilka rzeczy rozegra w niej zupełnie inaczej. Jednak z pewnością Ci, którzy uwielbiają takie lekkie historie będą usatysfakcjonowani. Mi nie pozostaje nic innego, jak czekać na drugą część i mam nadzieję, że jak najszybciej poznam dalsze losy głównych bohaterów.


Ocena :   ✰✰✰✰✰✰ (6/10)


Powieść ,, Grzeszny zdobywca " zakupicie w dobrej cenie w księgarni internetowej TaniaKsiążka.pl.


Za możliwość przeczytania tej powieści dziękuję księgarni internetowej TaniaKsiążka.pl



4 komentarze:

  1. Coś mi się wydaje, że jest to lektura z gatunku tych idealnych po ciężkim dniu- które jednak nie pozostają z nami na długo;)
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Raczej nie planuję sięgać po tę książkę. 😊

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam serii Kuszący Duet, do tej książki również mnie nie ciągnie.

    Książki jak narkotyk

    OdpowiedzUsuń
  4. A wiesz, że mnie zaciekawiłaś, niby fabuła jest dość jasna, a jednak widzę, że po lekturze dobre wrażenia. Czyżby pozycja idealna na jesienną nudę w domu? Dzięki!

    OdpowiedzUsuń

Witam Cię kochany czytelniku. Bardzo się cieszę, że trafiłeś na mojego bloga. Będzie mi bardzo miło jeśli pozostawisz po sobie ślad w postaci komentarza.

Pozdrawiam
Katarzyna ♥

Copyright © 2014 Mój Świat Literatury , Blogger
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...