5 książek, na które czekam w sierpniu

Mija właśnie lipiec, a przed nami kolejny wakacyjny miesiąc, czyli sierpień. Zapraszam Was jak co miesiąc na przegląd najciekawszych moich zdaniem sierpniowych premier.

zapowiedzi książek

       Ada Tulińska

W ciemnościach       

Nie wiem dlaczego, ale gdy tylko przeczytałam opis tej powieści, byłam pewna, że muszę dostać ją w swoje ręce. Tajemnica, kontrakt i emocje - na to właśnie liczę i mam nadzieję, że Ada Tulińska sprawi, że będę naprawdę dobrze się bawiła, czytając tę historię. Mam nadzieję, że się nie zawiodę.

Premiera książki: 11.08.2021

Wydawnictwo: Niegrzeczne Książki


Opis:               

Naprawdę niezwykła historia zaczyna się wtedy, gdy Piękna staje się Silną. Czy będzie w stanie przeniknąć ciemności, w których ukrył się książę?

Po tragicznej śmierci rodziców Oliwia musiała szybko wydorośleć – dla siebie i swojego młodszego brata. Po rodzicach odziedziczyła wyłącznie ogromny dług, który stara się spłacać, pracując na dwa etaty. Nie spodziewa się, jakie zmiany zajdą w jej życiu po tym, jak przyjdzie jej sprzątać w luksusowej rezydencji należącej do tajemniczego milionera.

Propozycja, którą otrzymuje od gburowatego Maksymiliana, jest wyjątkowo atrakcyjna i zdecydowanie... kontrowersyjna. Milioner ma pewien warunek – przez cały czas będą spotykać się tylko w ciemnościach.

Jakie sekrety skrywa Maks? Czemu nie chce pokazać twarzy? Wplątana w przedziwny układ Oliwia przekona się, że istnieją tajemnice, które nigdy nie powinny ujrzeć światła dziennego.


       Kinga Tatkowska

Oszukany Czas       

Całkiem ładna okładka i obiecujący opis sprawił, że ta powieść znalazła się na tej liście. Lubię takie historie, w których wiele się dzieje, a akcja cały czas prze do przodu, dlatego mam nadzieje, że autorce uda się trudna sztuka połączenia motywów obyczajowych z tymi akcji.

Premiera książki: 10.08.2021

Wydawnictwo: JakBook


               Opis:

Marta jest kobietą, która głęboko w sercu nosi tęsknotę za tym, co wydarzyło się w przeszłości. Próbując na nowo ułożyć swoje życie, wiąże się z o wiele starszym Robertem, bardzo dobrze sytuowanym człowiekiem sukcesu. Kiedy pewnego razu wybiera się z partnerem na spotkanie biznesowe, nie wie, że spotka tam mężczyznę, który dawno temu złamał jej serce. Jej pierwsza prawdziwa miłość, Kamil Wilczyński, pojawia się ponownie w jej życiu, zupełnie jakby minione osiem lat było tylko snem. Nadal tak samo przystojny, nieco bezczelny, pewny siebie i także pełen żalu.

Czy spotkanie dawnych kochanków sprawi, że tajemnice przeszłości zostaną w końcu wyjaśnione, zadawnione urazy wybaczone, a stracony czas nadrobiony? Na te pytania nie ma łatwych odpowiedzi, zwłaszcza że bohaterowie uwikłani zostają w dramatyczną historię rodem z filmów akcji. Zdrada, tajemnice, namiętność, miłość i mafijne powiązania. Bo czy można naprawić swoje życie, kiedy oszukano czas?

Pierwszy tom nowej, emocjonującej serii o intrygach, gangsterach i budującej sile miłości.


       Bella Di Corte

Lupo       

Powieść ,,Lupo" zaintrygowała mnie już samym opisem. Książkę mam już w swoich rękach i z pewnością na blogu przeczytacie jej przedpremierową recenzję, ale już teraz mogę powiedzieć, że będzie co czytać, bo ta powieść to niemały ,,grubasek". Mam tylko nadzieję, że za ilością kartek idzie też jakość i autorka naprawdę miło mnie zaskoczy. 

Premiera książki: 4.08.2021

Wydawnictwo: Wydawnictwo MUZA


Opis:               

Pierwsza część trzy tomowej sagi o bezwzględnych, nowojorskich gangsterach

Trzymająca w napięciu powieść o mafii i wzruszająca historia miłosna

Książka, którą czyta się z wypiekami na twarzy (USA Today)

Był diabelsko przystojny.

Był samotnikiem.

W Nowym Jorku miał opinię krwiożerczego i bezwględnego.

I to on postanowił, że zostanę jego żoną. To miał być prosty układ oparty na wymianie przysług. Bez żadnych oczekiwań i warunków. Z wyjątkiem jednego: nigdy nie będę mogła go opuścić. Jednak nie od dziś wiadomo, że życie jest pełnie niespodzianek. Miałam zaledwie dwadzieścia jeden lat, byłam sierotą bez bez domu i grosza przy duszy i już zdążyłam się przekonać, że w życiu nie ma nic za darmo.

Choć Capo był jedynym mężczyzną, który naprawdę mnie rozumiał, obiecałam sobie, że nigdy nie będę wobec nikogo dłużna.

Mariposa Flores sądziła, że nikomu nic nie zawdzięcza, ale prawda była taka, że wszystko zawdzięczała Capo, na którego mówiono kiedyś Makiaweliczny Książę Nowego Jorku.


       Lara Kos

Niebezpieczna transakcja       

Co do tej książki raczej przemawia przeze mnie sceptycyzm, ale z drugiej strony jestem ciekawa, jak poprowadzi akcję autorka. Ciemna strona internetu, czyli darknet to z pewnością dobry pomysł na punkt zaczepienia i usytuowania wokół niego całej akcji. Tak więc mam nadzieję, że autorka mnie nie zawiedzie.

Premiera książki: 11.08.2021

Wydawnictwo: Wydawnictwo MUZA


               Opis:

Tu nie ma miejsca na prawdziwą miłość, jest tylko mroczny biznes.

Znudzona wieloletnim związkiem z Krystianem Sandra rzuca się w ramiona przystojnego biznesmena.

Prezes wielkiego koncernu farmaceutycznego, z pozoru nieco szorstki, okazuje się erotycznym wulkanem. To kochanek idealny ­ zamiast rutynowych czynności łóżkowych zapewnia ekstatyczne doznania. Życie Sandry w jednej chwili zmienia się w bajkę. Gorące uczucie, gorący seks. Nowa relacja rozpala zmysły dziewczyny do czerwoności. Oprócz namiętności i fascynujących podróży pojawiają się jednak w tym związku także znaki zapytania. Tajemnicze spotkania Tora i pilnie strzeżona zawartość jego komputerów. Ale poza tym jest wspaniale. Do czasu.

Pewnego dnia Sandra zostaje porwana i wystawiona na aukcji online. A potem sprzedana... Ciemna otchłań internetu złowiła kolejną ofiarę.


       Siobhan Davis

Skazana na Miłość       

I na koniec kolejna powieść z mafią w tle, ale tym razem jej opis również zaintryował mnie na tyle, że postanowiłam umieścić ją w tym zestawieniu. Sama okładka również - coć prosta - jest zmysłowa i niezwykle ładna. Mam nadzieję, że to będzie naprawdę udana powieść.

Premiera książki: 2.08.2021

Wydawnictwo: Wydawnictwo Papierówka

Opis:               

Czy można walczyć o miłość i wygrać, w świecie, gdzie kobiety służą jednemu celowi, a sojusze decydują o życiu lub śmierci?

Dwudzieste pierwsze urodziny powinny być dla Sierry Lawson prawdziwą zabawą i świętowaniem, ale sprawy przybierają zgoła inny obrót, kiedy trafia do prywatnego pokoju w klubie i zostaje otoczona przez niebezpiecznych mężczyzn, którzy zawsze dostają to, czego chcą. A chcą jej.

Bennett Mazzone dorastał nie znając prawdy: jest nieślubnym synem najpotężniejszego szefa nowojorskiej mafii. Wiódł nieświadome życie, dopóki ojciec nie wciągnął go do świata, w którym władza, bogactwo, przemoc i okrucieństwo są jedyną walutą.

Nie może uwierzyć własnym oczom, kiedy na tajne spotkanie zostaje siłą przyprowadzona najmłodsza siostra jego byłej. Dorosła i jest oszałamiająco piękna. Znajduje się jednak w rękach najbardziej bezwzględnych mężczyzn, jakich kiedykolwiek znał. Być może zdoła ją uratować, ale Sierra zapłaci za to wysoką cenę.


Moje zestawienia opanowały tematy mafijne, ale nie da się ukryć, że mamy lato, a jest to motyw, który akurat lubię w literaturze romansu. Mam jednak nadzieję, że znajdziecie coś dla siebie w moim zestawieniu.

3 komentarze:

  1. Trzymam kciuki, aby udało Ci się przeczytać wszystkie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie czekam na żaden z tych tytułów, ale muszę powiedzieć, że nasze projekty graficzne okładek są coraz to lepsze.

    Pozdrawiam Zakładka do Przyszłości

    OdpowiedzUsuń
  3. Niektórym tytułom się przyjrzę :D

    OdpowiedzUsuń

Witam Cię kochany czytelniku. Bardzo się cieszę, że trafiłeś na mojego bloga. Będzie mi bardzo miło jeśli pozostawisz po sobie ślad w postaci komentarza.

Pozdrawiam
Katarzyna ♥

Copyright © 2014 Mój Świat Literatury , Blogger
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...