5 książek, na które czekam w marcu

Marzec kojarzy się nam niewątpliwie z wiosną. Ale i w tym miesiącu nie brakuje również ciekawych premier. Zobaczcie, co przygotowały dla nas w nadchodzącym miesiącu wydawnictwa.

       Aleksandra Możejko

Córka mafii. Elena       

Od kiedy tylko zobaczyłam tę okładkę, postanowiłam, że koniecznie muszę sięgnąć po tę historię. Sama powieść była dostępna wcześniej na Wattpadzie, ale nie załapałam się na przeczytanie jej na tej platformie, a po samym opisie wnoszę, że może być naprawdę intrygująco. Mam nadzieję, że się nie zawiodę.

Premiera książki: 10.03.2021

Wydawnictwo: Wydawnictwo NieZwykłe


Opis:       

Pierwszy tom polskiej serii mafijnej "Dzieci mafii"!

Elena Montenegro nigdy nie podejrzewała, że całe jej życie ulegnie zmianie w dniu zaręczyn siostry. To wtedy spotyka mężczyznę, który kiedyś uratował ją przed natarczywym kuzynem. Jakby tego było mało, to właśnie on ma zostać jej szwagrem.

Dla Gabriela DeLuca – capo dei capi chicagowskiej mafii – małżeństwo bez miłości to nic wielkiego. To inwestycja jakich wiele. Jednak kiedy w dniu zaręczyn widzi zadziorną diablicę, która przed laty uderzyła go w kolano i uciekła, nic nie wydaje się już takie oczywiste.

Nagle mafioso ma ochotę zmienić swoje plany. A kiedy ktoś taki jak Gabriel DeLuca czegoś chce, zawsze to dostaje.


       Joanna Gajewczyk

W moim śnie       

Powieść Gajewczyk będzie miała swoją premierę dopiero ostatniego dnia marca, ale naprawdę zaciekawił mnie jej opis. Odwołanie do snów, tajemniczy bohater i przyciągająca wzrok okładka. To naprawdę może się udać. Mam nadzieję, że ta powieść kryje w sobie niebanalną historię, która wciągnie mnie od pierwszej do ostatniej kartki.

Premiera książki: 31.03.2021

Wydawnictwo: Wydawnictwo Akurat


       Opis:

Główna bohaterka, Pola, zmęczona życiem w wielkim mieście, wraca do rodzinnej miejscowości, by spełnić swoje marzenia. Jednak spokojne życie na prowincji przerywa seria koszmarów nawiedzających ją każdej nocy. Sny są nie tylko wyczerpujące, ale i bardzo tajemnicze. Pola nie potrafi ich zrozumieć. Sytuacja zmienia się, gdy w kolejnym śnie spotyka nieznanego jej wcześniej mężczyznę – Wadima, który w tej sennej rzeczywistości jest tak samo zagubiony, jak ona...


       Kristen Callihan

Ukochany wróg       

Kristen Callihan to autorka, którą polubiłam za serię #VIP. Ma naprawdę lekki język, a do tego w jej powieściach nie brakuje humoru. Dlatego jestem naprawdę ciekawa jej kolejnej powieści. Już po samym opisie czuję, że szykuje się naprawdę wciągająca i pełna humoru historia.

Premiera książki: 24.03.2021

Wydawnictwo: Wydawnictwo Muza


Opis:       

Od wrogów do kochanków

Pełna emocji opowieść o poznawaniu się na nowo, walce z uprzedzeniami i akceptowaniu własnych, skrywanych przez lata uczuć

On, Macon Saint, jest bogatym, seksownym aktorem, który został gwiazdą dzięki roli w popularnym serialu. Ona, Delilah Baker, jest szefową kuchni świetnie prosperującej firmy cateringowej. Znają się od dzieciństwa i od tamtego czasu łączy ich niechęć, rywalizacja, pogarda i nienawiść - w każdym razie to właśnie czuje Delilah do Macona. A Macon?... Czyżby on miał inne zdanie na temat ich relacji? Może zawsze potajemnie ją podziwiał? Tak czy inaczej, on był najprzystojniejszym chłopakiem w szkole, a ona niepozorną dziewczyną o umyśle ostrym jak brzytwa i jeszcze ostrzejszym języku. Prócz wrogich uczuć w czasach szkolnych łączyło ich jeszcze jedno – jej siostra Samantha, która przez całe liceum była dziewczyną znienawidzonego Sainta. Z chwilą, gdy on zrywa z Sam na balu na zakończenie szkoły, znika z życia sióstr Baker na długie dziesięć lat.

I pojawia się równie nagle, jak zniknął – poszukuje Sam, która podstępem została jego asystentką, ukradła mu cenny zegarek i wyjechała. Po nieudanych poszukiwaniach siostry Delilah postanawia odpracować u Macona pieniądze, które stracił. Czy Macon zgodzi się na jej propozycję naprawienia nie swoich błędów? Czy dziewczyna zdecyduje się na dwuznaczną propozycję zamieszkania w jego rezydencji?


       Vi Keeland

Rywale       

Gdy na początku roku zobaczyłam tę powieść w zapowiedziach na marzec od razu wiedziałam, że koniecznie będę musiała po nią sięgnąć. Vi Keeland polubiłam za jej błyskotliwy humor, a gdy dodamy do tego całkiem ciekawą historię, czuję że może być jeszcze ciekawiej.

Premiera książki: 24.03.2021

Wydawnictwo: Niegrzeczne Książki


       Opis:

Bezcenny hotel, dwie zwaśnione rodziny i pożądanie silne jak nienawiść.

Nasi dziadkowie rozpoczęli tę wojnę, gdy z najlepszych przyjaciół stali się największymi rywalami biznesowymi w historii. A wszystko za sprawą kobiety, ich partnerki w interesach, którą obaj kochali, lecz żaden nie zdobył jej serca. Nasi ojcowie kontynuowali tę rodzinną tradycję. A potem zrobiliśmy to ja i Weston. Pewnie trwałoby to nadal, gdyby dawna ukochana naszych dziadków nie umarła i nie zostawiła im w spadku jednego z najcenniejszych hoteli świata.

I tak oto jesteśmy tu razem. Zamknięci. Dwoje zaciekłych rywali. Ogień i woda. Próbujemy posprzątać bałagan, który odziedziczyliśmy po przodkach, i się przy tym nie pozabijać. Mamy tę wojnę w genach. Jest tylko jeden problem – im bardziej ze sobą walczymy, tym mocniej pragniemy siebie nawzajem.

Nowa powieść bestsellerowej Vi Keeland.


       Agnieszka Litorowicz-Siegert

Karuzela       

I na koniec mojego zestawienia nieco bardziej obyczajowa powieść. Lubię takie historie i jestem ciekawa, co autorka nam zaproponuje. Sama okładka również przykuwa wzrok, więc naprawdę jestem zaciekawiona tym, co za nią znajdę i wierzę, że się nie zawiodę.

Premiera książki: 24.03.2021

Wydawnictwo: Niegrzeczne WAB


Opis:       

Weronika przybywa na Pomorze, żeby przygotować dom ojca na jego powrót z Oksfordu. Z różnych powodów (także własnych wyrzutów sumienia związanych z zerwaniem relacji z ojcem) chce mu sprawić przyjemność i odnaleźć, a następnie ustawić w ogromnym ogrodzie starą karuzelę – najmocniejszy element wspomnień ojca z dzieciństwa. Pomaga jej Albert – miejscowy lekarz, miłośnik lokalnej historii. Między tymi dwojgiem rodzi się początkowo szorstkie, potem coraz głębsze i szlachetniejsze uczucie.


I jak podobają się Wam zapowiedzi książek na marzec? A może zamierzacie nadrabiać Wasze książkowe stosy? Koniecznie piszcie w komentarzach.

7 komentarzy:

  1. Generalnie w marcu ma pojawić się całkiem sporo ciekawych książek, ale czekam na nieco inne niż Ty.

    OdpowiedzUsuń
  2. Oby wszystkie trafiły w Twoje ręce. 😊

    OdpowiedzUsuń
  3. Akurat na żadną z tych książek nie czekam, ale w marcu ma premierę kilka innych książek, na które bardzo czekam.
    Książki jak narkotyk

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwszy książka to coś dla mnie, chętnie ja przeczytam. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Widzę, że u Ciebie przeważają romanse. Nie kojarzę żadnego z tych tytułów. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Akurat na te książki nie czekam, ale mam trochę takich, które w marcu na pewno będę chciała przeczytać!

    OdpowiedzUsuń
  7. Z całej piątki tylko pierwsza książka mnie zaciekawiła. Reszta nie do końca trafia w mój gust.

    OdpowiedzUsuń

Witam Cię kochany czytelniku. Bardzo się cieszę, że trafiłeś na mojego bloga. Będzie mi bardzo miło jeśli pozostawisz po sobie ślad w postaci komentarza.

Pozdrawiam
Katarzyna ♥

Copyright © 2014 Mój Świat Literatury , Blogger
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...