15 książek, na które czekam w styczniu

Dzisiaj Sylwester, ostatni dzień w roku, a także ostatni dzień w miesiącu więc jak co miesiąc mam dla Was najciekawsze zapowiedzi na styczeń. W styczniu wydawnictwa przygotowały dla nas prawdziwą literacką ucztę i jest w czym wybierać. Jak przywitamy 2019 rok w literaturze ?



        Pepper Winters
Korona kłamstw       

Korona kłamstw to pierwsza część serii Truth and Lies Duet, ale ,,Łzy Tess" tej autorki wywarły an mnie duże wrażenie i były ciekawym dark erotykiem. ,,Korona kłamstw" zapowiada się jeszcze ciekawiej, a ja muszę przyznać, że naprawdę jestem bardzo zaciekawiona tą propozycją. Poza tym okładka jest przepiękna, cieszę się, że wydawnictwo postawiło na tę oryginalną, więc czego chcieć więcej ? Mam nadzieję, że się nie zawiodę :)

Premiera książki: 23.01.2019
Wydawnictwo: Kobiece






~ Opis: ~

Zaskakująca, pełna tajemnic i zwrotów akcji historia uzależniającej miłości

Elle Charlston jest dziedziczką rodowej fortuny, którą od najmłodszych lat uczono zarządzania wielomilionową firmą. Wychowana w złotej klatce dziewczyna nigdy nie miała przyjaciół i nie zaznała zwykłego życia. W dniu dziewiętnastych urodzin Elle wymyka się na ulice Nowego Jorku, aby przez chwilę poczuć się jak normalna nastolatka.

Dziewczyna zostaje napadnięta przez zbirów, którzy chcą ją skrzywdzić. Niespodziewanie ratuje ją tajemniczy mężczyzna, który później zgadza się odprowadzić ją do domu. Nocny spacer po mieście kończy się tragicznym rozdzieleniem pary, ale bohater pozostaje na zawsze w pamięci Elle.

Przez lata dziewczyna będzie próbowała go bezskutecznie odszukać. Kiedy ojciec przedstawia jej Penna, który sugeruje, że ma zostać jej mężem, Elle jest wściekła. To arogancki drań, który zachowuje się tak, jakby była jego własnością. Wkrótce dziewczyna ze zdumieniem odkrywa , że czuje do niego nie tylko gniew.

Czy to możliwe, że Penn jest związany z przeszłością dziewczyny i mężczyzną, który zniknął z jej życia trzy lata temu?


        Penelope Douglas
Birthday Girl       


,,Birthday Girl" zaciekawiło mnie swoim opisem. Miłość pomiędzy dziewczyną, a ojcem jej chłopaka jest naprawdę ciekawym motywem i jestem ciekawa jak autorka rozwinie tą relację, bo łatwo tutaj pójść w zły tor i niestety może wyjść troszkę nieciekawie. Ja jednak jestem dobrej myśli i czuję, że może być to powieść bardzo dobra.

Premiera książki: 9.01.2019
Wydawnictwo: NieZwykłe








~ Opis: ~

Penelope Douglas, autorka bestsellerów z list "New York Timesa", przedstawia nową opowieść o zakazanej miłości…

Jordan
Przygarnął mnie, gdy nie miałam dokąd iść. Nie wykorzystuje mnie, nie rani ani o mnie nie zapomina. Nie traktuje tak, jakbym była niczym. Nie bierze mnie za pewnik. Nie sprawia, że czuję się zagrożona. Nie zapomina o mnie. Śmieje się razem ze mną. Patrzy na mnie. Słucha. Broni. Zauważa. Czuję na sobie jego oczy, gdy razem jemy śniadanie. Kiedy wraca z pracy, moje serce zaczyna bić szybciej na dźwięk parkującego na podjeździe samochodu. Muszę to zatrzymać. To się nie może wydarzyć. Siostra powiedziała mi kiedyś, że porządni faceci nie istnieją, a nawet jeśli na jakiegoś trafię, to i tak pewnie będzie zajęty. Sęk w tym, że to nie Pike Lawson jest zajęty. Tylko ja.

Pikei
Przygarnąłem ją, bo myślałem, że jej pomagam. W zamian czasem coś ugotuje i trochę posprząta. Jasny układ. Szybko zrozumiałem, że to wcale nie będzie takie proste. Muszę się powściągać, by o niej nie myśleć i przestać wstrzymywać oddech za każdym razem, gdy trafiamy na siebie w domu. Nie mogę jej dotknąć i nie powinienem tego pragnąć. Jednak za każdym razem, kiedy nasze ścieżki się przecinają, ona coraz bardziej staje się częścią mnie. Nie możemy sobie na to pozwolić. Ma dziewiętnaście lat, a ja trzydzieści osiem. Jestem ojcem jej chłopaka. I tak się niefortunnie składa, że oboje właśnie wprowadzili się do mojego domu.


        Aly Martinez
Walcząc z ciszą       

Kolejna powieść, w której bohater zmaga się z trudnymi problemami. Tym razem jest to powolna utrata słuchu. Jestem bardzo ciekawa co z tego wyjdzie, bo połączenie choroby i miłości w powieściach jest bardzo trudne. Myślę jednak, że to może być ciekawe dla czytelnika, więc mam nadzieję, że będzie to dobra powieść.

Premiera książki: 23.01.2019
Wydawnictwo: NieZwykłe








~ Opis: ~

Dla większości ludzi dźwięk jest pojęciem abstrakcyjnym. Spędzamy całe życie, próbując odciąć się od szumu, żeby móc skupić się na tym, co uważamy za ważne. Ale co, jeśli – gdy jasność umysłu zostaje przypłacona zupełną ciszą – to ten niewyraźny szmer w tle staje się czymś, za co oddałoby się wszystko?

Od zawsze byłem wojownikiem. Mając rodziców, którzy cudem nie trafili więzienia, i dwóch młodszych braci, którzy niemal zostali oddani do rodzin zastępczych, zyskałem umiejętności w unikaniu ciosów, jakie zadaje życie. Dorastając, nie miałem niczego, co mógłbym nazwać swoim, ale od chwili, kiedy spotkałem Elizę Reynolds, to właśnie ona należała do mnie. Stałem się kompletnie uzależniony od niej oraz ucieczki do rzeczywistości, którą sobie nawzajem zapewnialiśmy. Przez lata spotykaliśmy się z różnymi ludźmi, ale nie było nocy, żebym nie usłyszał jej głosu.

Nie zaplanowałem spotkania miłości swojego życia w wieku trzynastu lat. Tak samo jak tego, że jako dwudziestojednolatek zacznę stopniowo tracić słuch.

Ale i tak spotkały mnie obie z tych rzeczy.

A teraz prowadzę najcięższą walkę swojego życia i znalazłem się na skraju porażki.


        Gillian McAllister
Wszystko oprócz prawdy       


,,Wszystko oprócz prawdy" zaciekawiło mnie, odkąd pojawiło się w zapowiedziach wydawnictwa. Kłamstwa, niedopowiedzenia i w końcu pytanie : Jak znaleźć prawdę ? Wygląda ciekawie, więc mam nadzieję, że nie będę zawiedziona.

Premiera książki: 15.01.2019
Wydawnictwo: Prószyński i S-ka










~ Opis: ~

Czy zdarza ci się sprawdzać telefon partnera?
Czy masz do tego prawo?
I czy jesteś przygotowana na to, co tam znajdziesz?

Wszystko zaczęło się od wiadomości. Do której Rachel nawet nie chciała zajrzeć. Kocha Jacka. Spodziewa się jego dziecka. Ufa mu bezgranicznie.
Ale co się stało, to się nie odstanie. Rachel nie cofnie czasu i nie uwolni się od myśli, które nie dają jej spokoju po tym, co przeczytała.
Dlaczego Jack kłamie na temat swojej przeszłości? Co właściwie ukrywa? I czy Rachel ma prawo za wszelką cenę dociekać prawdy, zwłaszcza że sama nie gra w otwarte karty?


        
Pierwsza miłość       

 Antologia od ulubionych autorek. Jestem na TAK! Jestem ciekawa tego zbioru opowiadań. Poza tym przepiękna okładka dodatkowo zachęca, więc jak sobie odmówić. Na szczęście premiera już w styczniu.

Premiera książki: 31.01.2019
Wydawnictwo: Czwarta Strona











~ Opis: ~

Opowieści wyjątkowe jak pierwsza miłość
Pamiętasz swoje pierwsze zakochanie? Motyle w brzuchu, ukradkowe spojrzenia i pewność, że spotkałaś kogoś niezwykłego. Tego nie da się zapomnieć.
Autorzy najpiękniejszych powieści obyczajowych stworzyli opowiadania o niezwykłej sile pierwszych zauroczeń. Ich bohaterowie idą za głosem serca, bo tak kochać można tylko raz, a cudowne wspomnienia zostają na całe życie. To historie pełne uczuć, emocji i wzruszeń niepowtarzalne jak pierwsza miłość.
Czy święto zakochanych może trwać przez cały rok? Zatrzymaj romantyczną atmosferę na dłużej i daj się ponieść sile uczuć. Może jedna z naszych opowieści będzie podobna do twojej?


        Agnieszka Lis
Muzyka Twojej duszy       

Lubię takie motywy jakie zastosowała w tej powieści autorka, więc na pewno się skuszę. Poza tym okładka jak zawsze przepiękna, więc mam nadzieję, że nie będzie rozczarowania, tym bardziej, że ta powieść zbiera bardzo dobre recenzje od innych blogerek :)

Premiera książki: 16.01.2019
Wydawnictwo: Czwarta Strona










~ Opis: ~

Igor trafia do szkoły z internatem. Jest skryty i unika ludzi. Gdy otrzymuje od wujka swój pierwszy aparat fotograficzny odkrywa pasję, która będzie towarzyszyć mu przez całe życie.

Po kilku latach od zakończenia szkoły Igor poznaje Elżbietę – utalentowaną i odnoszącą sukcesy pianistkę. Pomiędzy nimi rodzi się uczucie. Czy jednak miłość do muzyki nie jest dla niej ważniejsza, niż miłość do fotografa? Jaką rolę odegra bolesna przeszłość Igora?

Muzyka twojej duszy to wzruszająca opowieść o trudnej sztuce wyborów. O dążeniu do perfekcji, która nie zawsze okazuje się tym, czego pragniemy.


        Marta Radomska
Tego kwiatu jest pół światu       


To powieść chyba dla wszystkich nieśmiałych dziewczyn. Główna bohaterka nie umie podrywać mężczyzn i już widzę te całe zawirowania, jakie będzie musiała przejść. Ja nie mogę się doczekać, a poza tym piękna okładka jeszcze bardziej zachęca. Ja na pewno się skuszę :)

Premiera książki: 31.01.2019
Wydawnictwo: Czwarta Strona










~ Opis: ~

Zaczytaj się w nowej serii komedii obyczajowych Marty Radomskiej!
Majka ma jedną wadę, która znacząco wpływa na jej życie uczuciowe: nie potrafi podrywać facetów. A nie ma nic gorszego niż bierne czekanie na pierwszy krok z ich strony. Większość z nich sprawia wrażenie, jakby przyszli na świat z pieczątką: „Niezdatny dla Mai Kostrzewskiej”. Niezdatny, bo zajęty, bo zdradza, bo kłamie, bo liczba wytatuowanych wzorków na jego ciele przekracza akceptowalną granicę.
Tym razem po prostu MUSI być wreszcie inaczej!
Czy opiekuńczy Robert okaże się dobrym wyborem? Jak bardzo w życiu Majki namieszają tatuaże? A może lepiej jednak nie ufać nikomu poza własnym kotem?


        Sierra Simone
Amerykańska królowa       

Oto jedna z powieści na którą najbardziej czekam w styczniu. Zapowiedź, którą wstawiło Wydawnictwo Kobiece już od początku przekonała mnie do siebie. Tak więc,, ja czekam i na pewno muszę przeczytać tę powieść.

Premiera książki: 16.01.2019
Wydawnictwo: Kobiece










~ Opis: ~

Nikt nie powinien odkryć, co połączyło ją z najważniejszymi osobami w państwie

Kiedy Greer Galloway ma piętnaście lat, spotyka Asha, który kradnie jej pierwszy pocałunek i rozkochuje ją w sobie na długi czas. Kilka lat później poznaje Embry’ego, który zostaje jej pierwszym kochankiem. Wkrótce jeden z nich będzie prezydentem, a drugi wiceprezydentem USA.

Ash i Embry są jedynymi mężczyznami w życiu Greer, do których kiedykolwiek coś czuła. Kiedy prezydent Ash prosi Embry’ego, aby ją sprowadził, kobieta ma serce rozdarte na pół.

Wkrótce Greer wikła się w sieć sekretów i domysłów, która rodzi skandaliczny związek na najwyższych szczeblach władzy. Jednak nikt nie zdaje sobie sprawy, że jest ktoś, kto obserwuje bacznie każdy ich ruch.


        Anna H. Niemczynow
Jej portret       

Kolejna powieść Anny H. Niemczynow, którą czytelniczki nazwały Pocieszycielką złamanych serc. Tym razem autorka opowiada nam historię miłości, która spóźniła się o dwadzieścia jeden lat. Ja jestem zaciekawiona, okładka przepiękna, więc na pewno tym bardziej warto się skusić.

Premiera książki: 30.01.2019
Wydawnictwo: Filia









~ Opis : ~

To nie przypadek, że się spotkaliśmy. Być może świat oddał nam kilka zaległych
godzin, tych, które w przeszłości nam zabrano.
(…)
Spóźniliśmy się z tą miłością o…jakieś dwadzieścia lat.
Dziś jestem mężatką.
Do wczoraj myślałam, że szczęśliwą.
Dziś już nie wiem, co mam myśleć…

Maja Preis jest spełnioną kobietą. Odniosła zawodowy sukces, ma wspaniałą rodzinę i piękny dom. W pogoni za inspiracją, znudzona życiem, wyrusza w samotną podróż. Nieoczekiwanie spotyka miłość sprzed lat. Odżywają dawne wspomnienia i tęsknota za wyidealizowanym uczuciem. Maja staje przed trudnym wyborem. Jej serce rozpada się na milion kawałków, które próbuje pozbierać, aż w końcu nie ma już odwrotu…

Naprawdę jaka jesteś, nie wie nikt.
Bo tego nie wiesz nawet sama Ty…



        Angel Payne
Piorun       

Motyw może troszkę podobny do tych spotykanych w romansach, ale ja i tak jestem bardzo ciekawa tej powieści. Romans pracownicy i szefa może tym razem być ciekawy, więc warto się przyjrzeć bliżej tej powieści.

Premiera książki: 16.01.2019
Wydawnictwo: Edipresse Książki











~ Opis: ~

Pracuję na nocną zmianę w pięciogwiazdkowym hotelu w centrum Los Angeles, często więc natykam się na różnych dziwaków. Nic jednak nie mogło mnie przygotować na noc, kiedy poznałam Pioruna. Uratował mi życie. Teraz jest moim superbohaterem – ogierem, któremu mam ochotę podziękować o wiele bardziej kreatywnie niż głupim pocałunkiem w policzek. Szkoda tylko, że w prawdziwym życiu jest też Reece'em Richardsem, moim cholernie przystojnym szefem.
Reece unika zobowiązań z powodu swojej diabolicznej byłej dziewczyny i światowego imperium zła, a także dlatego, że musi ocalić miasto przed wariatką gotową zniszczyć wszystko, co pokochał. Jest jednak coś jeszcze, co może wpłynąć na wszystkie te plany. Moje serce...


        Marie Benedict
Wszystkie życia Hedy Lamarr       

Czytałam już poprzednie powieści tej autorki i byłam nimi niekiedy zaskoczona, więc mam nadzieję, że i w tym przypadku będzie podobnie. Autorka pisze o ciekawych kobietach, tym razem postanowiła w swoją historię wpleść Hedwig Kiesler. Ja jestem bardzo ciekawa co z tego wyszło.

Premiera książki: 30.01.2019
Wydawnictwo: Znak










~ Opis: ~

Maj 1933. Dziewiętnastoletnia Hedwig Kiesler stoi na scenie wiedeńskiego teatru, ogłuszona owacjami. Widownia wstaje. Ktoś przekazuje na jej ręce ogromne bukiety róż. Ze środka widowni wpatruje się w nią tajemniczy mężczyzna.
Fritz Mandl jest charyzmatyczny i bajecznie bogaty. Przede wszystkim jednak jest faszystą, zaopatrującym w broń Niemców. W kuluarach nazywają go Sprzedawcą Śmierci. Wie, że Hedwig jest żydówką. Mimo to, zrobi wszystko, by ją poślubić. Ona zrobi wszystko, by chronić siebie i swoją rodzinę.
Kilka lat później świat obiega zaskakująca plotka – gwiazda kina, Hedy Lamarr, dokonuje odkrycia, które może pomóc w walce z nazistami. Kto skorzysta z jej wynalazku? Kim stała się Hedwig? Czy w jej burzliwym życiu znalazło się miejsce na prawdziwą miłość?
Po "Pani Einstein"i "Pokojówce miliardera"Marie Benedict odkrywa dla nas zdumiewający życiorys kobiety o wielu twarzach, Hedwig Kiesler, która stała się Hedy Lamarr.


        Jolanta Kosowska
Trzy razy miłość       

Mówi się, że przeciwieństwa się przyciągają i Jolanta Kosowska właśnie na tym motywie zbudowała swoją powieść. Ja akurat jestem ciekawa tego, jak autorka przedstawi miłość dwojga sprzecznie różnych bohaterów i na pewno będę czekała na tę powieść.

Premiera książki: 28.01.2019
Wydawnictwo: Novae Res









~ Opis: ~

Ona – spokojna, rozważna studentka medycyny, ceniąca sobie swoje poukładane życie. On – rozpieszczony jedynak z bogatego domu, któremu w głowie tylko sport i przyjemności. Dzieli ich niemal wszystko: poglądy, charaktery, styl życia... A jednak pewnego dnia połączy ich coś, od czego nie będą w stanie się uwolnić. Coś, co wyzwoli w nich emocje, jakich wcześniej nie znali i nie podejrzewali, że są do nich zdolni...
Ta historia w niczym nie przypomina bajkowego scenariusza w stylu: poznali się, pokochali, pobrali, żyli długo i szczęśliwie. To opowieść o miłości, która rani, niszczy i zostawia bolesne blizny. Opowieść o ludziach, którzy nie potrafią żyć ani ze sobą, ani bez siebie. A kiedy dojdą do wniosku, że ta miłość to nie dar, tylko przekleństwo, zrobią wszystko, żeby ją zabić.


        Tayari Jones
Nasze małżeństwo       


Powieść, która została nominowana do National Book Award 2018. Opowieść o uprzedzeniach rasowych, bardzo dobrze przyjęła się w Stanach Zjednoczonych. Jestem ciekawa jak przyjmie się ona w Polsce i czy w ogóle Jones uda się mnie zaskoczyć, a jednocześnie sprawić, by książka była dla czytelnika atrakcyjna.

Premiera książki: 30.01.2019
Wydawnictwo: Otwarte









~ Opis: ~

Droga Celestial i Roya do ślubu była dość wyboista. Obydwoje z silnymi charakterami, ambitni, miotali się, zanim ostatecznie przyjęli role męża i żony.
Osiemnaście miesięcy. Tyle zdążyli nacieszyć się sobą.
Jedna noc i fatalny zbieg okoliczności. Tyle wystarczyło, by Roy trafił do więzienia, a Celestial stała się żoną skazańca.
Przed nimi wyzwanie, któremu musi sprostać ich uczucie, wierność i zaangażowanie.
Tayari Jones boleśnie i bez uprzedzenia uderza w instytucję małżeństwa i zadaje pytanie: czy w związku ważniejsze jest MY czy JA? "Nasze małżeństwo" to wnikliwe i wstrząsające wejście w intymne życie dwojga ludzi w chwili dramatycznej próby.

        Amy Harmon
Inna Blue       


Czytałam powieść ,,Prawo Mojżesza" tej autorki, która bardzo mnie poruszyła, więc mam nadzieję, że w ,,Inna Blue" autorka ponownie sprawi, ze miło się zaskoczę i będę poruszona. Okładka jest enigmatyczna, więc tym bardziej jestem ciekawa tej powieści.

Premiera książki: 01.2019
Wydawnictwo: Editio Red










~ Opis :~

Blue Echohawk nie ma własnej historii. Poznała jedynie skrawki swojej przeszłości: została porzucona jako dwulatka, a jej matka nie żyje. Blue nawet nie wie, jak rzeczywiście się nazywa i kiedy się urodziła. Ma około dziewiętnastu lat, jest twarda, surowa i onieśmielająca. Nie wierzy w damskie przyjaźnie, a od mężczyzn oczekuje tylko krótkiego ukojenia. Jest nikim, a tak bardzo chciałaby być kimś. Blue musi się zbudować od nowa. To niezwykle trudne dla rozpaczliwie samotnej nastolatki. Tymczasem do jej szkoły trafia młody nauczyciel, pan Wilson. Od razu zauważa demonstracyjnie arogancką Blue, bez trudu dostrzega pod wyzywającym makijażem zagubioną dziewczynę, która bardzo potrzebuje pomocy. Jest zdecydowanie trudną uczennicą, a przy tym stanowi jego kompletne przeciwieństwo. Oboje nie mają najmniejszego pojęcia, dokąd zaprowadzi ich ta przedziwna, niecodzienna relacja.

To przejmująca historia o poszukiwaniu siebie - wbrew wszystkim i wbrew sobie. Mówi o wielkiej mocy przyjaźni, która potrafi rozkwitnąć w najbardziej nieprawdopodobnej sytuacji. O tym, że nadzieja pomaga w leczeniu źle zabliźnionych ran, a życie bez wiary jest tragiczniejsze od śmierci. A także o tym, jak trudno o zaufanie i jak niepostrzeżenie rodzi się miłość. I że tu zaczyna się droga do katastrofy...

Bez wiary i przeszłości. Inna niż wszyscy...


        Jojo Moyes
Srebrna zatoka       

,,Srebrna zatoka" to powieść Jojo Moyes - autorki ,,Zanim się pojawiłeś". Tym razem autorka zabiera nas do malowniczej Srebrnej Zatoki. Kto jest podobnie jak ja chętny na taką wyprawę ?

Premiera książki: 14.01.2019
Wydawnictwo: Znak











~ Opis: ~

Liza nie zamierza oglądać się za siebie. Czasem lepiej nie myśleć o przeszłości. Właśnie dlatego znalazła swój azyl nad malowniczą Srebrną Zatoką, w dzikiej części australijskiego wybrzeża, gdzie można obserwować delfiny, a coroczne pojawienie się humbaków jest dla miejscowych świętem.

Mike pojawia się tam nieproszony. Przyjeżdża z wielkiego miasta i uosabia wszystko, od czego Liza starała się uciec: nowoczesność, biznes i bezwzględną korporację.

Wraz z jego przybyciem urokliwy, spokojny świat staje się zagrożony. By go ocalić, Liza musi odpowiedzieć sobie na pytanie, czy ucieczka zawsze jest dobrym rozwiązaniem oraz…

Czy można pokochać kogoś, kto wydaje się naszym największym wrogiem?





A Wy na jakie powieści czekacie ? Wybrałam dla Was najciekawsze zapowiedzi, mam nadzieję, że znajdziecie wśród moich propozycji coś dla siebie :)

10 komentarzy:

  1. Na kilka z wymienionych tytułów również czekam. 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chcę tylko szybko poradzić każdemu, kto ma trudności w jego związku z kontaktem z Dr.Agbazara, ponieważ jest on jedyną osobą zdolną do przywrócenia zerwanych związków lub zerwanych małżeństw w terminie 48 godzin. ze swoimi duchowymi mocami. Możesz skontaktować się z Dr.Agbazara, pisząc go przez e-mail na adres ( agbazara@gmail.com ) LUB zadzwoń / WhatsApp mu na +2348104102662, w każdej sytuacji życia znajdziesz siebie.

      Usuń
  2. Ja akurat nie czekam specjalnie na żadną z wymienionych przez Ciebie książek, ale na kilka być może się skuszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkie bym przeczytała i aż mnie to boli, bo wiem, że człowiek nie ma tyle czasu XD
    http://whothatgirl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Tyle ciekawych książek. Wiele z wymienionych przez ciebie pozycji porusza tematy o których też bym chętnie poczytała. Co prawda mam długą listę książek do przeczytania więc czekać nie będę ;) ale jak się pojawią możliwe, że po nie sięgnę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Na 'Birthday Girl' czekam i ja :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawe, muszę zerknąć na te pozycje :). Z wymienionych zetknęłam się tylko z "Wszystko oprócz prawdy" i też mnie ta książka zaintrygowała. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Chętnie przeczytam kilka wymienionych tytułów :-) Teraz czytam "Srebrną zatokę"

    OdpowiedzUsuń
  8. W naszym prostym zyciu milosc odgrywa bardzo szczególna role. Teraz jestesmy w stanie uczynic twoje zycie milosne zdrowym i nie ma miejsca na zadne klopoty. Wszystko to jest mozliwe dzieki AGBAZARA TEMPLE OF SOLUTION. Pomógl mi rzucic zaklecie, które przywrócilo mojego zaginionego kochanka z powrotem na 48 godzin, które zostawily mnie dla innej kobiety. mozesz takze skontaktowac sie z nim ( agbazara@gmail.com ) lub WhatsApp / Call: ( +2348104102662 ), i byc szczesliwym na wieki, tak jak teraz z jego doswiadczeniem.

    OdpowiedzUsuń
  9. Chcę tylko szybko poradzić każdemu, kto ma trudności w jego związku z kontaktem z Dr.Agbazara, ponieważ jest on jedyną osobą zdolną do przywrócenia zerwanych związków lub zerwanych małżeństw w terminie 48 godzin. ze swoimi duchowymi mocami. Możesz skontaktować się z Dr.Agbazara, pisząc go przez e-mail na adres ( agbazara@gmail.com ) LUB zadzwoń / WhatsApp mu na +2348104102662, w każdej sytuacji życia znajdziesz siebie.

    OdpowiedzUsuń

Witam Cię kochany czytelniku. Bardzo się cieszę, że trafiłeś na mojego bloga. Będzie mi bardzo miło jeśli pozostawisz po sobie ślad w postaci komentarza.

Pozdrawiam
Katarzyna ♥

Copyright © 2014 Mój Świat Literatury , Blogger
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...