10 książek, na które czekam we wrześniu

Wrzesień to miesiąc wysypu wielu ciekawych premier i powrotu z wakacji. Sprawdźcie, co przygotowali dla nas wydawcy.



       Monika Serafin
Narzeczona na dłużej       

,,Narzeczona na chwilę", czyli pierwsza część tej dylogii naprawdę mi się spodobała. Oczywistym jest więc, że koniecznie musiałam sięgnąć po kolejną część. Dotychczas mam za sobą już połowę drugiej części i jest naprawdę dobrze ! Jestem naprawdę ciekawa, jak potoczą się dalsze losy Mackenzie i Quintena.

Premiera książki: 2.09.2020
Wydawnictwo: Wydawnictwo NieZwykłe

Opis:
Drugi tom historii o udawanej narzeczonej.
Miała być na chwilę, a potem może na dłużej. Ale on wszystko zepsuł.
Mackenzie Wilson nie jest już asystentką Quintena Warricka. Po burzliwej wymianie zdań odeszła, zostawiając szefa na lodzie.
Tymczasem Quinten nie może przestać myśleć o Mackenzie. Szuka zapomnienia w łóżku byłej kochanki Layli, która pragnie, aby ich znajomość przerodziła się w stały związek.
Jednak bez względu na to, co mężczyzna robi, wciąż ma przed oczami swoją asystentkę, jakby w jego sercu powstała dziura, której nic nie jest w stanie wypełnić.
Mackenzie również próbuje poukładać sobie życie. Quinten boleśnie ją zranił. Ale niestety nie potrafi o nim zapomnieć.
Jednak musi. Przecież to on ją odtrącił, a ona nie zamierza go błagać…


       Magdalena Winnicka
Kostandin. Grzechy mafii       

Opis tej powieści naprawdę mnie zaciekawił, tym bardziej, że teraz mamy prawdziwy wysyp mafijnych książek. Mam nadzieję, że autorka naprawdę mnie zaintryguje, a jej debiutancka książka naprawdę mi się spodoba.


Premiera książki: 30.09.2020
Wydawnictwo: Wydawnictwo Muza


Opis:
Zabójczo przystojny, obłędnie namiętny i... śmiertelnie niebezpieczny
23-letnia Alicja usiłuje odzyskać równowagę po ciężkich przeżyciach. Mają jej w tym pomóc wakacje w Leicester. Już na samym początku swojej przygody poznaje 30-letniego Kostandina Tironę. Piekielnie przystojny, bezwstydny samiec alfa bez trudu uwodzi bezbronną Alicję, ratując ją z opresji. Niewinna kobieta nie jest świadoma, że los postawił na jej drodze bezwzględnego zabójcę i szefa mafii. Alicja i Kostandin wyruszają w przepełnioną namiętnością podróż. Jednak pojawienie się kobiety w samym centrum gangsterskiego światka, w którym ludzkim życiem rządzą pieniądze, musi oznaczać kłopoty. Czyhające na nich niebezpieczeństwo jest większe, niż oboje przypuszczali. Rozpoczyna się śmiertelnie niebezpieczna gra, pełna nieczystych zagrywek i brudnych tajemnic.


       K.N. Haner
Zły czas       

K.N. Haner doskonale wie, jak doprowadzić swoje czytelniczki do szalu. Aż do dzisiaj czekała z ujawnieniem okładki drugiej części historii Blaie i Phixa. Mam nadzieję, że autorka dostarczy nam prawdziwy rollercoaster emocji i w końcu dowiemy się, jak potoczyły się dalsze losy Blaire po nieco zaskakującym zakończeniu pierwszej części. Sam opis również zachęca i szokuje, choć ,,Złe miejsce" raczej nie zrobiło na mnie efektu wow. Mam nadzieję, że kontynuacja nadrobi te niepowodzenia.

Premiera książki: 30.09.2020
Wydawnictwo: Wydawnictwo Editio Red

Opis:
Nadchodzi bardzo ZŁY CZAS.
Wszystko, co mi się przydarzyło, było jak senny koszmar.
Trafiłam w sam środek mafijnego piekła.
Chwilowe poczucie bezpieczeństwa było dla mnie zgubne.
Wierzyłam, że David mi pomoże, ale on mnie oszukał.
Oboje kłamaliśmy Phixowi prosto w oczy. To nie mogło skończyć się dobrze.
Zostaliśmy ukarani. Największą karą dla mnie jest powrót do rzeczywistości.
Nie wiem, co robić, a muszę zmierzyć się z czymś, czego kompletnie nie rozumiem i nie znam.
Myślałam, że jestem nikim. Myliłam się.
Jestem Królową Koki i stoję przed największym wyzwaniem w życiu.
Polują na mnie najgorsi tego świata.
W tym mój mąż.
Phix.

Znalazłam się w złym miejscu i czasie, a tam był ON...
Mężczyzna, który mnie pokochał.
I znienawidził.



       Linda Szańska
Siła honoru       

Autorka miała styczność z mafią i doskonale wie, jakie są jej mechanizmy, dlatego myślę, że ,,Siła honoru" może być naprawdę ciekawą historią. Mam nadzieję, że ten tajemniczy debiut roku wciągnie mnie na kilka godzin.

Premiera książki: 2.09.2020
Wydawnictwo: Wydawnictwo Burda Media

Opis:
Najbardziej tajemniczy debiut roku!
Bezwzględny świat wielkiej polityki i mafijnych porachunków.
Czy miłość gangstera i córki prominenta ma szansę przetrwać?
Kalina, tancerka i córka wpływowego posła, tuż przed występem przypadkiem wpada na przystojnego nieznajomego. Wystarczy jedno spojrzenie, a nawet jeden dotyk, by zaczęło między nimi iskrzyć.
Gabriel Kreis, bo to w jego objęcia trafiła, nie zamierza czekać, aż ich znajomość powoli się rozwinie, i proponuje spotkanie. Jednak ten obiecujący wieczór staje się najgorszym w życiu Kaliny...
Po utracie ukochanej siostry przeprowadza się do Poznania, gdzie drogi jej i Kreisa krzyżują się po raz kolejny. Zresztą nawet gdyby chciała, nie uniknęłaby człowieka, który ma to miasto w garści.
Gabriel nie sądził, że dziewczyna, z którą zamienił tylko parę zdań, zawróci mu w głowie, a potem... go wystawi. A już na pewno nie spodziewał się tego, że jest córką jego śmiertelnego wroga. Kreis żyje w świecie, którym rządzą pieniądz i siła – jako przyszły boss przestępczego syndykatu znajduje się w samym centrum mafijnego podziemia.
Romans z Gabrielem może się okazać równie niebezpieczny, co ekscytujący, tym bardziej że z Kaliną łączy go nie tylko chemia, lecz także od lat nierozwikłana tajemnica.

       Eliana Lascaris
Patron       

Bardzo lubię prawnicze romanse, więc gdy ujrzałam tę powieść w zapowiedziach wydawnictwa, od razu postanowiłam dokładniej się jej przyjrzeć. Mam nadzieję, że lektura będzie udana, bo nastawiam się na naprawdę bardzo ciekawą historię.

Premiera książki: 15.09.2020
Wydawnictwo: Wydawnictwo Editio Red

Opis:
Miłość do prawa. Prawo do miłości.
Gdy Felicia Andrews przekroczyła próg renomowanej firmy prawniczej KOster & Thompson, poczuła, że właśnie spełniają się jej marzenia. Od zawsze chciała być świetną prawniczką, a teraz, tuż po studiach, rozpoczynała pracę w jednej z najlepszych kancelarii w mieście. Nie wiedziała jeszcze, że to początek przygody, która odmieni jej życie. I to nie tylko zawodowe...
Thomas Koster tym bardziej nie przypuszczał, że szara myszka, którą właśnie zatrudnił, wniesie do jego świata tyle zmian. Zarówno na polu profesjonalnym, jak i zupełnie prywatnym. Relacje między Thomasem i Felicią bardzo szybko przeistoczą się z oficjalnych w... no właśnie, w co ostatecznie przemieni się ta znajomość? W przyjaźń, miłość, a może tylko w niezdrową fascynację? Pewne jest jedno. Najbliższe lata obojgu przyniosą szaloną huśtawkę emocji - wzloty, upadki, nadzieje, rozczarowania, smutek i radość.
Czy w końcu odnajdą upragnione szczęście? Tego ani bohaterowie, ani czytelnicy nie będą pewni do samego końca.



       Monika Magoska-Suchar
Zemsta ma twoje imię       

Lubię książki, w których główna bohaterka jest silna i niezależna. A wiadomo, gdy kobieta bierze się za zemstę, może być naprawdę niebezpiecznie. Mam nadzieję, że ta historia naprawdę mnie wciągnie i liczę na udaną lekturę.

Premiera książki: 2.09.2020
Wydawnictwo: Wydawnictwo Editio Red


Opis:
Miłość to gra. Nie zawsze uczciwa, a czasem nawet niebezpieczna!
Ian Ralf Tott, właściciel hotelowego imperium, to prawdziwy król życia. Jest bezwzględny zarówno w uczuciach, jak i w interesach, do tego uważa się za nowe wcielenie Jamesa Bonda. Bez skrupułów wykorzystuje i porzuca kobiety, a od pracowników wymaga absolutnej lojalności i posłuszeństwa.
Los stawia na jego drodze Ewę Domańską, z którą niegdyś w Grecji połączył go krótki, choć płomienny romans. Teraz - ku zaskoczeniu obojga - okazuje się, że kobieta będzie podwładną Iana w jego świeżo zakupionym hotelu. Ich wzajemna fascynacja wybucha z nową siłą, ale szybko okazuje się, że Ewa nie zamierza być bezwzględnie posłuszna swojemu szefowi - ani w pracy, ani w uczuciach. Tymczasem on nie lubi niesubordynacji. Kochanka staje się problemem - a te biznesmen rozwiązuje szybko i bez zbędnych kompromisów. Domańska znów znika z jego życia. Wydawać by się mogło, że tym razem na zawsze. Jednak w miłości i w interesach pewne jest tylko jedno: niewiele rzeczy może równać się z zemstą upokorzonej kobiety.


       Weronika Tomala
NIEprzegrany zakład       

Prozę Weroniki Tomali miałam okazję poznać, czytając jej poprzednią powieść ,,Tam, gdzie diabeł mówi dobranoc" i jestem ciekawa jej kolejnej książki, tym bardziej, że opis naprawdę kusi.

Premiera książki: 29.09.2020
Wydawnictwo: Wydawnictwo Zysk i S-ka

Opis:
Filip, zamożny przedsiębiorca, jak co roku bierze udział w świątecznej akcji organizowanej przez fundację na rzecz biednych dzieci. Nie z dobroci serca, ale by wykreować dobry wizerunek firmy. Tak trafia na list chłopca, który zaskakuje go swoim skromnym marzeniem. Filip upatruje w tym podstęp, co staje się powodem sprzeczki między nim a sekretarką, w wyniku której zawierają zakład. By przekonać się, kto ma rację, mężczyzna zdobywa adres rodziny nadawcy. Na miejscu, w ubogiej dzielnicy, drzwi otwiera mu zdezorientowana kobieta.
Natalia jest samotną matką. Ciężko pracuje jako kelnerka, by utrzymać siebie i syna. Niespodziewane pojawienie się młodego biznesmena wywołuje zamieszanie i Natalia wyrzuca go za drzwi. Filip nie przywykł do takiego traktowania ani do kobiet obojętnych na jego urok. Nie potrafi jednak zapomnieć pięknych, orzechowych oczu Natalii. Postanawia nie odpuszczać. Pomiędzy tą dwójką rodzi się coś, przed czym oboje starają się bronić…

       Melissa Darwood
Mój szef       

Ile ja się osłuchałam o tej autorce i samej powieści ,,Mój szef" pochwał ! Tak więc przyszedł chyba czas, by sprawdzić, czy proza tej autorki przypadnie mi do gustu. Liczę na naprawdę intrygujący romans.

Premiera książki: 13.09.2020
Wydawnictwo: -

Opis:
Cięte riposty, skrywane pożądanie, namiętny seks.
Romans biurowy, który rozpali Twoje zmysły, rozmiękczy serce i rozbawi do łez.
Mówi się, że nie szata zdobi człowieka, a jednak spora grupa kobiet z mojego działu ma odmienne zdanie. Uważają, że mój szef wygląda niczym senne, mokre marzenie. Fakt, jest wkurzająco przystojny i irytująco inteligentny, do tego zawsze zjawia się w firmie w nienagannie skrojonym garniturze, pod krawatem i z zegarkiem za miliony monet. Perfekcyjny boss wyjęty z okładki magazynu „Businessman”.
Niestety to tylko pozory. Już pierwszego dnia w pracy zorientowałam się, że jest zimnym draniem z kalkulatorem zamiast serca. Po tygodniu wyszło na jaw, że jest również bezwzględnym, wymagającym, pedantycznym i sztywnym jak kij od szczotki szefobotem!
Nie znoszę go! I mojej pracy też! Codziennie zaciskam zęby i robię to, za co mi płacą – analizy, wykresy, zestawienia. Oraz to, za co mi nie płacą – tyranie po godzinach i złorzeczenie na przełożonego.
Ale mam plan. Pokręcę się w tym korpowrotku jeszcze przez kilka miesięcy, odłożę zarobione pieniądze na własny biznes i odchodzę.
I nie chcę już nigdy więcej widzieć mojego szefa!
Jeden wieczór spędzony z nim sam na sam w biurze sprawia jednak, że nieoczekiwanie zmieniam o nim zdanie. Pytanie tylko, czy słusznie?


       Ada Tulińska
Zależna od mafii       

W ostatnich miesiącach mamy prawdziwy wysyp książek z mafijnymi motywami. Jestem ciekawa, czy Adzie Tulińskiej uda się mnie czymś zaskoczyć. Mam nadzieję, że tak i że to będzie powieść, na której się nie zawiodę.

Premiera książki: 30.09.2020
Wydawnictwo: Wydawnictwo Kobiece

Opis:
„– Biorę ją pod zastaw – oznajmił, czyszcząc kastet z krwi”.
Julia nigdy nie okazywała słabości. Nawet po odejściu matki, a potem aresztowaniu ojca. Nawet kiedy została porwana, upokorzona i traktowana jak czyjaś własność.
Gdy ojciec Julii i Patryka wychodzi z więzienia, w ich domu pojawia się Filip Vedetti i żąda spłaty długu. W ramach zapłaty zabiera Julię. Zaborczego syna mafii podnieca jej opór. Chce, żeby należała do niego. Kobieta wchodzi z nim w niebezpieczny układ: ma zbliżyć się do rosyjskiego miliardera, Nikolaja Aristowa.
Musi wykorzystać swoją umiejętność udawania kogoś, kim nie jest. Inaczej ktoś zginie. Wszystko zacznie się jednak jeszcze bardziej komplikować, gdy w grę wejdą uczucia.
Czy Julia będzie w stanie odsunąć na bok swoje zasady moralne i uwieść niebezpiecznego Rosjanina? Do czego zdoła się posunąć, żeby ocalić najbliższych?


       Joanna Kruszewska
Czas leczy rany       

I na koniec powieść, nieco z innego gatunku, niż pozostałe książki z tego zestawienia. Jestem naprawdę ciekawa tej historii, czasami potrzebujemy nie do końca lekkiej, obyczajowej historii i myślę, że ,,Czas leczy rany" może być naprawdę ciepłą, idealną na wieczór powieścią.

Premiera książki: 9.09.2020
Wydawnictwo: Wydawnictwo Filia



Opis:
Helena, właścicielka niewielkiej cukierni, stara się wzorowo wypełniać obowiązki matki i żony. Nie wszystko w jej rodzinie jest idealne, ale sił dodają jej nadchodzące lato i zbliżające się wakacje.
Mimo upałów wszyscy cieszą się z długich wieczorów spędzanych na Podlasiu. Nie mogą doczekać się cichych rozmów prowadzonych w zaciszu działkowej werandy.
To lato ma na nowo scalić oddalających się od siebie domowników.
Zamiast tego jednak sielankę przerywa pojawienie się pięknej Małgorzaty, córki Leszka, o której istnieniu nie wiedział.
Dziewczyna burzy budowany z mozołem spokój rodziny.
Tajemnice z przeszłości powoli i stopniowo wychodzą na światło dzienne.
Czy można wybaczyć zdradę? Czy czas zawsze leczy rany?
Co może sprawić, by rodzina, rozdarta dramatycznymi wydarzeniami, na nowo odnalazła do siebie drogę?
Wzruszająca opowieść o domu, rodzinie, miłości i przyjaźni.
A wszystko to wśród pięknych podlaskich krajobrazów.

7 komentarzy:

  1. Książkę Weroniki Tomali na pewno będę czytała. ��

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja czekam w tym miesiącu na ponad 10 książek. W tym "Zły czas".

    Książki jak narkotyk

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też mam kilka książek, na które czekam chociaż są to zupełnie inne tytuły.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja również czekam na "NIEprzegrany zakład" ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Akurat nic z tego, co wymieniłaś szczególnie mnie nie kręci. A przynajmniej nie na tyle, bym na tym etapie myślała sobie "muszę przeczytać". Może jednak po zobaczeniu paru recenzji zmienię zdanie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam wrażenie, że teraz wątek mafijny jest na topie. Co druga książka właśnie o tym!
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Na niektóre książki z wymienionych także czekam.

    OdpowiedzUsuń

Witam Cię kochany czytelniku. Bardzo się cieszę, że trafiłeś na mojego bloga. Będzie mi bardzo miło jeśli pozostawisz po sobie ślad w postaci komentarza.

Pozdrawiam
Katarzyna ♥

Copyright © 2014 Mój Świat Literatury , Blogger
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...