5 książek, na które czekam w marcu

Po nieco dłuższej nieobecności na blogu zapraszam Was na mój przegląd najciekawszych premier nadchodzącego miesiąca. Marzec to miesiąc kobiet, w związki z czym nie zabraknie romansów. Mam nadzieję, że w moich propozycjach znajdziecie coś dla siebie.




       Karina Halle

Kusząca oferta       


Przyznam, że podoba mi się pomysł autorki na samą oś fabularna tej książki. Młoda dziewczyna, samotna matka i na dodatek tajemniczy chłopak, który chce jej pomóc. To może być naprawdę ciekawa książka. Ja na pewno postaram się zapoznać z tą historią.


Premiera książki: 2.03.2022

Wydawnictwo: Wydawnictwo NieZwykłe


Opis:               

Nicola Price przez pewien czas wiodła bardzo wygodne życie. Jej kariera świetnie się rozwijała. Kobieta miała idealnego faceta i mieszkanie na jednym z najbardziej luksusowych osiedli w San Francisco.

Nagle wszystko runęło. Straciła pracę oraz finansowe wsparcie rodziców. Na domiar złego jej partner postanowił się ulotnić, kiedy okazało się, że Nicola jest w ciąży.

Pięć lat później Nicola ledwo wiąże koniec z końcem. Wynajmuje lokum w najgorszej dzielnicy, a kiedy mężczyźni, z którymi się spotyka, dowiadują się, że ma dziecko, uciekają gdzie pieprz rośnie.

Niespodziewanie kobieta otrzymuje ofertę. Bram McGregor, brat jej przyjaciela Lindena, proponuje jej zamieszkanie w sąsiadującym z jego apartamencie, w dodatku za darmo. Nicola jest rozdarta, ponieważ nie wie, czego Bram oczekuje za pomoc. W końcu to kobieciarz, który non stop z nią flirtuje.

Nicola z pewnością przywyknie do nowej sytuacji. Nie może być tak źle, prawda?



       Anna Ciołko

Jego obietnica       

Gdy tylko zobaczyłam tę książkę w przedsprzedaży, od razu wiedziałam, że to może być naprawdę dobre guilty pleasure. Tajemniczy męzczyzna i dziennikarka, która musi przeprowadzić z nim wywiad. Mam nadzieję, że nie będzie to osadzone na tej samej kanwie co znana już wielu czytelniczkom inna powieść. obym się nie zawiodła, bo to może być naprawdę dobra historia.

Premiera książki: 2.03.2022

Wydawnictwo: Wydawnictwo NieZwykłe


Opis:               

Sara Mróz uczyniła z rozmów kwalifikacyjnych prawdziwy sport. Uwielbiała je. Były dla niej źródłem wiedzy o ludziach i czystą rozrywką. Brylowała na nich i to ona je prowadziła, a nie jej potencjalni pracodawcy. Jednak tym razem po raz pierwszy szła na rozmowę zdesperowana. Pragnęła otrzymać pracę.

Nie była już tą samą dziennikarką ubóstwiającą pisać. Teraz nosiła w sercu ranę, która odebrała jej radość z wykonywania zawodu. Musiała opuścić Warszawę i uciekać z podkulonym ogonem, mając nadzieję, że pewna sprawa przycichnie.

Kobieta wraca w rodzinne strony i planuje zacząć życie od nowa. Na jej drodze staje tajemniczy mężczyzna z blizną. Ich pierwsze, przypadkowe spotkania nie należą do przyjemnych. Oboje podchodzą do siebie z dystansem oraz nieufnością. Sara dowiaduje się, że nieznajomy to Mikołaj Strzelecki, architekt, z którym musi przeprowadzić wywiad.

Kiedy Mikołaj jej odmawia, a kilka godzin później czeka na nią pod redakcją, kobieta zaczyna rozumieć, że skrywa on równie wiele tajemnic co ona.


       Edyta Świętek

Zaginiona melodia       


Licealna miłość i licealna historia - poznałam już pióro Edyty Świętek i jestem jak najbardziej na tak. Myślę, że to może być naprawdę ciekawa propozycja pełna nie tylko młodzieńczych rozterek, ale również problemów, które się za nimi kryją. A do tego ta piękna okładka. Nie pozostaje chyba nic innego, jak tylko zapoznać się z tą historią.


Premiera książki: 23.03.2022

Wydawnictwo: Wydawnictwo Pascal


Opis:               

Sandra jest licealistką, namawianą przez przyjaciółkę do wzięcia udziału w szkolnym konkursie wokalnym. Podoba jej się Dylan, rozpieszczony osiemnastolatek, którego zamożni rodzice marzą, by ukończył studia medyczne. Chłopaka nie interesuje jednak przeciętna koleżanka, ponieważ spotyka się ze szkolną pięknością Justyną. Wśród rówieśników buduje ona swój fałszywy wizerunek panny z zamożnego domu, w czym pomagają jej media społecznościowe. Jest chorobliwie zazdrosna o Dylana, który wkrótce z nią zrywa, oczarowany występem Sandry...

Świat, w którym przyjaźń zastąpiły media społecznościowe, a miłość to tylko seks.

"Po występie Sandra wmieszała się w grupkę uczniów, którzy już zdążyli zaprezentować swoje talenty. Jej serce waliło młotem znacznie silniej niż przed występem czy w jego trakcie, jakby dopiero teraz naprawdę poczuła ciężar tremy. Chyba trochę obawiała się reakcji osób, które miały za sobą pokaz. Bycie w centrum uwagi nie należało do jej najmocniejszych stron. "


       Kamila Wiśniewska

Od zawsze byłaś moja. Tom 1       


Historie prosto z Wattpada idealnie przyjmują się na księgarskich półkach. Przyznam, że jeszcze na Wattpadzie udało mi się zaznajomić z częścią tej historii i byłam naprawdę zadowolona, więc z pewnością dam szansę tej powieści i zapoznam się z tą historią do końca.

Premiera książki: 8.03.2022

Wydawnictwo: Wydawnictwo Editio Red


Opis:               

Z miłości do niej mógłby zabić... i może będzie musiał Aleksandr Siergiejew nie jest człowiekiem, z którym rozsądnie byłoby zadzierać. Jeszcze mniej rozsądnie byłoby podrywać dziewczynę, na której mu zależy. A już zupełnie nie warto robić tego w złych intencjach... Bo Siergiejewowie mogą być mafijnymi bossami, okrutnymi w gniewie i bezwzględnymi dla wrogów, ale kiedy kochają, dla ukochanej osoby zrobią wszystko. Tak jak ojciec Aleksandra dla swojej żony i syna, i tak jak Aleksandr dla Beatrice - dziewczyny, którą upatrzył sobie, kiedy oboje mieli po kilka lat. I z którą chce spędzić resztę życia.

Wygląda jednak na to, że ktoś chce ją skrzywdzić, ktoś na tyle szalony, że nie boi się zemsty Saszy i jego ludzi. Przed Aleksandrem niełatwe zadanie: trzeba odnaleźć winowajcę, a przy tym zapracować na miłość Beatrice - bo dziewczyna wcale nie sprawia wrażenia zachwyconej jego planami matrymonialnymi...

Pierwszy tom mafijnego romansu - ponad 400 tysięcy odsłon na Wattpadzie!


       Angelika Łabuda

Miłość ponad prawem       


Choć pióro Angeliki Łabudy nie do końca mnie zachwyciło w ,,Cassiano Boss", to daję kolejną szansę tej autorce. Opis powieści ,,Miłość ponad prawem" wydaje się naprawdę intrygujący i mam nadzieję, że autorce uda się pokazać od dobrej strony.

Premiera książki: 15.03.2022

Wydawnictwo: Wydawnictwo Editio Red


Opis:               

Zrozumiał, jak bardzo mu na niej zależy, dopiero wtedy, gdy poczuł, że może ją stracić...

O Liamie Wilsonie jego własny ojciec mówi, że to nadęty buc. W dodatku ma rację. Liam, dyrektor, a już wkrótce prezes rodzinnej firmy prawniczej, kocha władzę, luksus, drogie alkohole i piękne kobiety, a najbardziej kocha samego siebie. W podwładnych budzi tyle samo strachu, ile podziwu. Podziwia go również Maribel, asystentka, która pracuje dla niego od niemal dziesięciu lat i na której Liam zawsze może polegać. Dziewczyna zna go być może lepiej niż on sam, dostrzega wszystkie jego wady, ale musi też przyznać, że jest diabelnie pociągającym facetem... A przy tym szefem, który nigdy nie przekracza granic służbowej znajomości. Dopiero kiedy Maribel oznajmia, że chce odejść, a na horyzoncie pojawia się Lucas, młodszy brat Liama, przystojny i wyraźnie zainteresowany piękną asystentką, dyrektor Wilson zaczyna rozumieć, jak ważna jest dla niego ta kobieta. Nie tylko jako profesjonalna pomoc biurowa...

Jak się zakończy rywalizacja braci i czy któryś z nich zdobędzie serce Maribel?

Odpowiedź znajdziecie w nowej powieści Angeliki Łabudy ― dajcie się porwać tej historii!

Uwaga! Grozi zaczytaniem!


Mam nadzieję, że wśród moich propozycji znaleźliście coś dla siebie. Jednocześnie chciałabym Wam napisać, że po tej dłuższej przerwie powracam do Was z jeszcze większą mocą i mam nadzieję, że będziecie jeszcze chętniej zaglądali na mojego bloga, bo przygotowuję dla Was wysyp recenzji przeczytanych przeze mnie książek.

5 komentarzy:

  1. Książka Edyty Świętek też chciałabym przeczytać.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja czekam w tym miesiącu czekam na inne nowości. Na szczęście jest w czym wybierać. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Z Twoich pozycji póki co żadna mnie nie zainteresowała. Jak wiadomo jednak każdy ma swój gust ;).

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja na nic szczególnego w marcu nie czekam, raczej będę wyczytywała te książki, które już mam

    OdpowiedzUsuń
  5. Zainteresowała mnie "Zaginiona melodia", wcześniej nie słyszałam o tej książce, a wygląda na moje klimaty czytelnicze ;). Ja natomiast nie czekam akurat na nic w tym miesiącu, staram się brać za pozycje z mojego "stosiku hańby" ;)

    OdpowiedzUsuń

Witam Cię kochany czytelniku. Bardzo się cieszę, że trafiłeś na mojego bloga. Będzie mi bardzo miło jeśli pozostawisz po sobie ślad w postaci komentarza.

Pozdrawiam
Katarzyna ♥

Copyright © 2014 Mój Świat Literatury , Blogger
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...