Wygraj powieść ,,Ring Girl" K.N. Haner !

Niedawno swoją premierę miała powieść K.N. Haner ,,Ring Girl", której jestem ambasadorką. Dzisiaj zapraszam Was do udziału w konkursie, w którym możecie wygrać egzemplarz tej powieści.



Tym razem również wystarczy, że zgłosicie chęć udziału w konkursie w komentarzu pod tym postem, nie musicie odpowiadać na pytania konkursowe. Cały regulamin konkursu został umieszczony w notatce na fanpage bloga.

Moja recenzja powieści Ring Girl : <klik>

Wszystkie informacje przeczytanie na fanpage bloga w poście konkursowym.



Życzę powodzenia ! 

1 komentarz:

Witam Cię kochany czytelniku. Bardzo się cieszę, że trafiłeś na mojego bloga. Będzie mi bardzo miło jeśli pozostawisz po sobie ślad w postaci komentarza.

Pozdrawiam
Katarzyna ♥

Copyright © 2014 Mój Świat Literatury , Blogger
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...