5 książek, na które czekam w czerwcu

Czerwiec to miesiąc, w którym możemy zauważyć na rynku wydawniczym zwiększenie się ilości coraz lżejszych lektur, które będą nam umilały czas między innymi na wakacjach. Zapraszam Was więc na mój post, w którym pokażę Wam, na jakie premiery warto zwrócić uwagę w nadchodzącym miesiącu.

zapowiedzi książkowe czerwiec

       Karsten Dusse

Zabijaj uważnie       


Jestem już niemalże po lekturze tej pozycji i mogę powiedzieć Wam jedno - jeżeli uwielbiacie komedie kryminalne, nietuzinkowego bohatera i historię niemalże życiową - oto historia dla Was. Na samą książkę natknęłam się przypadkiem, ale to, co dzieje się w środku, a szczególnie połączenie życiowych mądrości z rozterkami bohatera jest po prostu bardzo dobre. Już teraz mogłabym Wam o tej historii pisać i pisać, ale bądźcie pewni, że okraszona sporą dawką humoru i napisana lekkim językiem historia wciągnie Was bez reszty na parę godzin. Już teraz serdecznie Wam ją polecam.

Premiera książki: 2.06.2021
Wydawnictwo: Wydawnictwo Otwarte


Opis:               
Międzynarodowy fenomen.
Ponad milion sprzedanych egzemplarzy!

Björn Diemel, odnoszący sukcesy adwokat, zostaje zmuszony przez żonę do pójścia na terapię. Kobieta postawiła mu ultimatum: albo poprawi swój work-life balance, albo koniec z ich małżeństwem, a o kontaktach z córką może zapomnieć. Wizyty w gabinecie nie tylko szybko przynoszą owoce, ale w finezji uczeń przerasta mistrza. Kiedy natrętny klient Björna – brutalny kryminalista – zaczyna przysparzać mu problemów, adwokat zabija go zgodnie ze wszystkimi regułami mindfulness wyniesionymi z terapii. A to dopiero początek…


       Anna Falatyn

Skorpion       

I kolejna historia z motywem prawniczym w tle. Ile to razy słyszymy, że adwokaci karni nie mają w życiu lekko, bo często dostaje im się za to, że nie wybronili jakiegoś przestępcy. Nie mnie o tym mówić, bo tak naprawdę mogłaby powstać o tym niejedna praca magisterska, czy nawet doktorska, jednakże właśnie na kanwie takich opowiastek Anna Falatyn oparła swoją nową powieść. Ja jestem naprawdę zaintrygowana i z pewnością sprawdzę, co kryje się w środku tej książki.

Premiera książki: 16.06.2021
Wydawnictwo: Wydawnictwo NieZwykłe

               Opis:
Nie powinna ufać komuś, kto pragnie zemsty bardziej niż ona.

Pogrążony w chaosie i korupcji Neapol zainfekowany przez mafię. W tym mieście mieszka Lisa – młoda prawniczka, która właśnie przegrała sprawę o gwałt. Nie wybroniła syna bardzo wpływowego człowieka. Już wie, co może ją za to spotkać.

Jednak zamiast się ukryć i wycofać, kobieta próbuje znaleźć odpowiedź na nurtujące ją od dawna pytanie: co się stało z jej ojcem? Przypadkowo znajduje notatnik, a w nim zapiski, które tylko na pozór nic nie znaczą.

Tropy prowadzą ją prosto do Jamesa Morettiego, włoskiego miliardera i przedsiębiorcy, nieoficjalnie szefa najpotężniejszej rodziny mafijnej w Kampanii. Władza i pieniądze czynią go nietykalnym, mimo to mężczyzna czuje zaciskającą się na gardle pętlę.

Lisa i James zawierają układ. Oboje mogą wiele zyskać albo wszystko stracić. Jednak zaufanie to ostatnia rzecz, którą mogą sobie wzajemnie zaoferować.





       Ludka Skrzydlewska

Opiekunka       

Powieści Ludki Skrzydlewskiej miałam już okazję czytać i widać, że autorka z każdą wydaną historią coraz bardziej się rozwija i ma naprawdę wiele ciekawych pomysłów. O samej powieści Opiekunka słyszałam już wcześniej, dlatego tez jestem ciekawa, co zaoferuje nam autorka w historii, która ma połączyć zagadkę kryminalną z romansem. Ja jestem na tak i mam nadzieję, że się nie zawiodę.

Premiera książki: 16.06.2021
Wydawnictwo: Wydawnictwo EditioRed


Opis:               
Kryminalna intryga i płomienny romans w nowej książce autorki "Sentymentalnej bzdury", "Negatywu szczęścia"i "Po godzinach".
Życiem siedmioletniej Josie Spencer nieoczekiwanie wstrząsa tragedia - zamordowani zostają matka i ojczym dziewczynki. Pocieszenie daje jej jedynie obecność ukochanej opiekunki. Reese Anderson, dwudziestodwuletnia studentka psychologii, bardzo mocno angażuje się w opiekę nad osieroconym dzieckiem. Do tego stopnia, że dla jego dobra jest skłonna zataić przed policją fakty, które mogłyby ściągnąć na Josie uwagę sprawców napadu.
Gdy do Los Angeles przylatuje biologiczny ojciec dziewczynki, Reese pomaga mu w nawiązaniu kontaktu z córką. Nie jest to proste - Owen nigdy nie chciał być obecny w jej życiu, więc Josie nie zna ojca i trochę się go obawia. Sytuacji nie ułatwia to, że mężczyzna nie do końca ufa Reese, a ona z jakichś przyczyn trzyma facetów na dystans. A jednak, chociażby ze względu na Josie, tych dwoje będzie musiało odłożyć na bok uprzedzenia i zbliżyć się do siebie. Bo niebezpieczeństwo wciąż czyha...


       Ewelina Dobosz

Utrata kontroli       

I kolejna książka w moim zestawieniu z motywem prawniczym. O książkach Eweliny Dobosz słyszałam wiele dobrego, a i same tytuły są niemniej intrygujące, więc chyba przyszła pora, by rzeczywiście sięgnąć po jakąś powieść, która wyszła spod pióra tej autorki. Utrata kontroli ma  być pierwszym tomem nowej serii autorki, więc wierzę, że autorka sprawi, że sięgnę po inne jej powieści.

Premiera książki: 16.06.2021
Wydawnictwo: Wydawnictwo Kobiece (Niegrzeczne książki)


               Opis:
Romans z szefem swojego przełożonego to prawdziwa nikczemność. Ona doskonale zdaje sobie z tego sprawę, ale nie potrafi się oprzeć.

Alice Law jest asystentką prezesa upadającego domu mody. Mimo że jej szef często przekracza granice relacji służbowej, co staje się męczące, kobieta kocha swoją pracę i zrobi wszystko, żeby uratować przedsiębiorstwo przed bankructwem.

Oskar Wade żyje w świecie luksusu. Zawsze dostaje to, czego chce. Jednak nie przypuszcza, że na jego drodze pojawi się kobieta, która będzie godnym przeciwnikiem, a zwykłe spotkanie biznesowe zapoczątkuje serię nieoczekiwanych zdarzeń.

Czy Alice i Oskar będą potrafili zachować profesjonalizm w swojej relacji?


       Monika Pawelec

Inwestor       

I ostatnia propozycja ode mnie to książka, która nie należy do romansów mafijnych, a jest to romans biurowy. Co prawda przyzwyczaiłam się już chyba do romansów mafijnych, ale powieść Moniki Pawelec zapowiada się naprawdę dobrze. Mam nadzieję, że autorce udało się stworzyć powieść, która pochłonie mnie na parę godzin.

Premiera książki: 9.06.2021
Wydawnictwo: Wydawnictwo Otwarte


Opis:               
Romans z szefem swojego przełożonego to prawdziwa nikczemność. Ona doskonale zdaje sobie z tego sprawę, ale nie potrafi się oprzeć.

Alice Law jest asystentką prezesa upadającego domu mody. Mimo że jej szef często przekracza granice relacji służbowej, co staje się męczące, kobieta kocha swoją pracę i zrobi wszystko, żeby uratować przedsiębiorstwo przed bankructwem.

Oskar Wade żyje w świecie luksusu. Zawsze dostaje to, czego chce. Jednak nie przypuszcza, że na jego drodze pojawi się kobieta, która będzie godnym przeciwnikiem, a zwykłe spotkanie biznesowe zapoczątkuje serię nieoczekiwanych zdarzeń.

Czy Alice i Oskar będą potrafili zachować profesjonalizm w swojej relacji?


A Wy na jakie książki w czerwcu czekacie? Koniecznie napiszcie tytuły!

6 komentarzy:

  1. Trzymam kciuki, aby udało Ci się przeczytać te wszystkie książki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam nadzieję, że uda Ci się szybko kupić te książki i je przeczytać.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam serdecznie ♡
    Wszystkie brzmią ciekawie, pozostaje mi życzyć miłego czytania! :)
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
  4. Niestety, ale tym razem nic nie rzuciło mi się w oczy.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja akurat nie czekam na żadną z tych książek, bo to niekoniecznie moje klimaty, czekam za to na inne publikacje, jak na przykład na "Pieśń o Achillesie" Madeline Miller czy "Zaginioną siostrę" Lucindy Rilley ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Czekam na recenzję tych książek. Ja czekam na Sandersona I Barkera.

    Książki jak narkotyk

    OdpowiedzUsuń

Witam Cię kochany czytelniku. Bardzo się cieszę, że trafiłeś na mojego bloga. Będzie mi bardzo miło jeśli pozostawisz po sobie ślad w postaci komentarza.

Pozdrawiam
Katarzyna ♥

Copyright © 2014 Mój Świat Literatury , Blogger
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...