5 książek, na które czekam w lutym

Luty to niewątpliwie miesiąc romansów. W końcu 14 lutego obchodzimy Walentynki, więc wydawnictwa co roku przygotowują dla czytelników duży wysyp ciekawych tytułów. Zapraszam Was, jak co miesiąc na mój przegląd najciekawszych powieści nadchodzącego miesiąca.

       Paulina Jurga

Matrioszka       

Opis tej powieści tak bardzo mnie zaciekawił, że gdy tylko ta książka pojawiła się w zapowiedziach postanowiłam, że na pewno sprawdzę tę historię. Pierwsze recenzje tej powieści, są bardzo obiecujące, więc tym bardziej liczę na naprawdę dobry romans. A gdy dodamy do tego wprost cudowne, enigmatyczne okładki całej trylogii ... Myślę, że z pewnością jest na co czekać.


Premiera książki: 10.02.2021

Wydawnictwo: Wydawnictwo Otwarte


~ Opis: ~

Matriona Kosłow – to miała być nowa tożsamość Marty Małeckiej. W Rosji czekała na nią rodzina, o której istnieniu wcześniej nie miała pojęcia. Ale w piekle, w którym się znalazła, słowo "rodzina" ma inne znaczenie. Trafiła do rosyjskiej bratwy, w sam środek brutalnego mafijnego świata, gdzie panują okrutne zasady, a każdy skrywa mroczny sekret.

Marta musi walczyć o swoje życie. Nie wie, komu może zaufać, kto jest jej przyjacielem, a kto śmiertelnym wrogiem.

Między nią a pilnującym jej Nikołajem rodzi się gwałtowne uczucie. Czy mężczyzna będzie jej wybawieniem? A może zgubą? I jak daleko posunie się jej brat Izjasław, owładnięty chorą obsesją na punkcie siostry?


       Corinne Michaels

Wróć do mnie      

Corrine Michaels to autorka, której pióro już od dawna chciałam sprawdzić, ale wcześniej po prostu nie miałam okazji. ,,Wróć do mnie" to powieść, która mnie zaintrygowała. Przeszłość, tajemnice, dawne uczucia - ta książka może się okazać naprawdę dobrą historią i początkiem nowej serii.

Premiera książki: 17.02.2021

Wydawnictwo: Wydawnictwo Muza


~ Opis: ~

Jedna noc sprzed ośmiu lat na zawsze odmieniła jego życie.

Ocaliła mnie tamtej nocy osiem lat temu.

Żadnych imion.

Żadnych obietnic.

Tylko dwoje nieszczęśliwych ludzi, desperacko pragnących ukoić swój ból i żal.

Rankiem zniknęła i zabrała z sobą cząstkę mnie. Tego dnia pojechałem na obóz dla rekrutów. Przysiągłem sobie, że nigdy nie wrócę do Pensylwanii.

Wracam tam jednak, by pochować znienawidzonego ojca. Liczę, że razem z braćmi pozbędę się zaniedbanej farmy pełnej złych wspomnień, które chciałem wyprzeć z pamięci.

I wtedy odnajduję JĄ. Jeszcze piękniejszą niż zapamiętałem. Ma dziecko. Najbardziej uroczą istotę, jaką znam.

Mimo upływu lat moje uczucia nie zmieniają się ani trochę. Tym razem robię wszystko, by ją zatrzymać, ale kiedy wychodzą na jaw bolesne tajemnice sprzed lat, boję się, że ona znowu odejdzie...


       Ewelina Nawara, Małgorzata Falkowska

Nieosiągalny       

Ta książka nieprzypadkowo znalazła się w tym zestawieniu. Gdy zobaczyłam jej zapowiedź i dostrzegłam nazwiska autorek byłam miło zaskoczona. Pióro Małgorzaty Falkowskiej już znam, aczkolwiek Eweliny Nawary, którą jakby nie patrzeć znam bardzo dobrze z blogosfery jeszcze nie miałam okazji poznać. Mam nadzieję, że się nie zawiodę i ta historia spełni moje oczekiwania.


Premiera książki: 3.02.2021

Wydawnictwo: Wydawnictwo Akurat


~ Opis: ~

William nie jest mężczyzną w typie Olimpii. Wydaje się, że ich znajomość skończy się po jednym spacerze ulicami Torunia, ale William ma wobec dziewczyny inne plany i nie spocznie, dopóki nie osiągnie celu. To opowieść o Kopciuszku, w której nie ma złej macochy, ale jest okrutny ojciec. Jest bajkowa miłość, ale są i całkiem zwyczajne problemy. Jest mnóstwo śmiałych scen, które wywołują wypieki na twarzy, ale i tak najważniejsza jest miłość, która jest w stanie pokonać wszystkie przeciwności losu.


       Ewelina Dobosz

Droga na szczyt       


To jedna z tych książek idealnych na zimę. W końcu mamy szczyt, góry, śnieg i oczywiście uczucia. Szczerze musze powiedzieć, że naprawdę lubię takie historie i jestem ciekawa tego, co zaoferuje nam autorka. Ja na pewno liczę na rollercoaster emocji i mam nadzieję, że się nie zawiodę.


Premiera książki: 10.02.2021

Wydawnictwo: Niegrzeczne Książki


~ Opis: ~

Ekstremalne warunki, pragnienia silniejsze niż strach i pożądanie, które jest jak tlen.

Liwię i Daniela łączy wspólny cel – zdobycie najwyższego szczytu Ziemi. Droga na dach świata ma być dla nich oczyszczeniem, pożegnaniem z przeszłością i szansą na nowe życie.

Namiętność, która rodzi się między nimi w tych skrajnie niesprzyjających warunkach, jest jak lawina – nie mogą (i nie chcą) przed nią uciec, choć stawka to ich cały dotychczasowy świat. Ani na chwilę nie zapominają jednak, że szczyt stanowi dopiero połowę drogi.

Nowa powieść Eweliny Dobosz to romans tak gorący, że ulegną mu nawet himalajskie śniegi.


       Kamila Wiśniewska

Związani umową       

Nie będę ukrywać, że lubię takie historie. To kolejna historia z Wattpada, która została wydana w wersji papierowej i mam nadzieję, że się na niej nie zawiodę. Jej pierwotny tytuł kojarzy mi się z jednym z seriali (nie zdradzę jakim), ale naprawdę jestem zaciekawiona tym, jak autorka rozwinęła tę powieść i mam nadzieję, że wciągnę się w tę historię.


Premiera książki: 10.02.2021

Wydawnictwo: Niegrzeczne NieZwykłe


~ Opis: ~

Annabel Thompson jest młodą kobietą, która utrzymuje uzależnionego od alkoholu, schorowanego ojca oraz pięcioletnią siostrę Sophie. Zarobki Annabel ledwie wystarczają na codzienne potrzeby rodziny.

Pewnego dnia podczas pracy w restauracji, gdzie jest kelnerką, poznaje Camerona Salvatore, trzydziestoletniego właściciela dużej firmy. Nie wie, że mężczyzna od dłuższego czasu próbuje znaleźć sobie żonę. Niespecjalnie się do tego pali, ale chce to zrobić na prośbę ciężko chorej siostry.

Annabel od razu wpada Cameronowi w oko. Kiedy Salvatore orientuje się, że dziewczyna nie da się łatwo namówić na małżeństwo, postanawia podpisać z nią roczną umowę, po której będą mogli się rozwieść. Zdesperowana Annabel przystaje na układ.

Kobieta jednak nie ma pojęcia, że Cameron nie jest tylko dobrze prosperującym biznesmenem. Skrywa on jeszcze drugą twarz. Boksera, który nocami staje do walk na ringu.


A Wy na jakie premiery w lutym czekacie ? Zapraszam Was do komentowania :D

4 komentarze:

  1. Ja jakoś specjalnie nie wyczekuję na żadną książkę w lutym, a z przytoczonych przez Ciebie tytułów nie kojarzę żadnego. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Na żadną z tych książek nie czekam, ale rozglądam się za innymi powieściami, które ukażą się w lutym.

    Książki jak narkotyk

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie czekam chyba na nic w lutym, za to w marcu ukaże się nowe wydanie książki, którą bardzo chcę przeczytać ;)

    OdpowiedzUsuń

Witam Cię kochany czytelniku. Bardzo się cieszę, że trafiłeś na mojego bloga. Będzie mi bardzo miło jeśli pozostawisz po sobie ślad w postaci komentarza.

Pozdrawiam
Katarzyna ♥

Copyright © 2014 Mój Świat Literatury , Blogger
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...