Wstęp


'' Kto czyta książki żyje podwójnie''
                               Umberto Eco


Czytanie jest moją pasją. Niedawno ktoś powiedział mi, że czytam tak wiele książek, że bez reszty pochłaniaja całą moją wolną resztę dnia. Wierzcie mi, gdy tylko przeczytam parę pierwszych słów nowej lektury nie umiem się od niej oderwać. Książkę którą zacznę czytać, muszę przeczytać od razu, ponieważ nie będę się mogła doczekać jej zakończenia na które czekam tylko od przeczytania tych paru słów. Dzięki temu blogowi będę się mogła z Wami podzielić moimi przemyśleniami książkowymi a także polecać Wam tytuły, które mi się spodobały. Wiem, że każdy ma inny gust książkowy. Jedni lubią romans, inni kryminał, jeszcze inni książki o tematyce obyczajowej, ale mam nadzieję, że na moim blogu nie będziecie się nudzić. Postaram się Was nie zawieść i przedstawiać Wam recenzję książek wszystkich gatunków od romansu aż do kyminału. Mam nadzieję, że miło Wam będzie czytać moje posty. :)

Pozdrawiam i zapraszam do przygody z moim światem literatury :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Witam Cię kochany czytelniku. Bardzo się cieszę, że trafiłeś na mojego bloga. Będzie mi bardzo miło jeśli pozostawisz po sobie ślad w postaci komentarza.

Pozdrawiam
Katarzyna ♥

Copyright © 2014 Mój Świat Literatury , Blogger
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...