5 książek, na które czekam w czerwcu

Ten czas tak szybko mija. Jeszcze pamiętam jak przygotowywałam dla Was post z zapowiedziami na maj. Czerwiec kojarzy się już z początkiem wakacji, połową roku, ale wydawnictwa nie próżnują i przygotowują dla nas coraz ciekawsze propozycje. Tradycyjnie już ostatniego dnia miesiąca zapraszam Was na przegląd najciekawszych zapowiedzi na czerwiec.




        Beata Majewska
Moja twoja wina       


W moich zapowiedziach nie mogło zabraknąć książki Beaty Majewskiej. Po cudownym ,,Baśniku" przyszła pora na książkę, która ma być niczym ,,plaster na złamane serce". Znając twórczość pani Beaty z pewnością książka spełni swoją funkcję. Ja już nie mogę się doczekać, a Wy ?

Premiera książki : 20.06.2018 r.
Wydawnictwo: Książnica











~~ Opis: ~~ 
Urszula przyłapuje męża na zdradzie. Decyduje się odejść od niego i zamieszkać w zrujnowanym wiejskim domu odziedziczonym po przyszywanej ciotce. Zdruzgotanej kobiecie nie jest łatwo w nowej sytuacji, ale wspierają ją wieloletnia przyjaciółka oraz rezolutna sąsiadka. Niebawem były mąż zaczyna wykorzystywać Ulę finansowo. Wtedy w życiu Urszuli pojawia się Michał Żuk – początkowo konkurent biznesowy, potem opiekuńczy mężczyzna ratujący ją z opresji. Niestety Michał skrywa tajemnice, które mogą zniszczyć rozkwitający związek.

"Skłaniająca do refleksji opowieść o tym, że nie wszystko jest zawsze takie, jakie się wydaje. Wciąga już od pierwszych stron." Agata Przybyłek, pisarka

"Powieść niesie ze sobą niesamowity ładunek uczuć: od miłości, po gniew i ból. Nie da się jej czytać bez chustki, która raz jest potrzebna, ponieważ płacze się ze śmiechu, a po chwili, gdyż lektura wzrusza do łez. Jest to przejmująca historia z niespodziewanym zwrotem akcji. Na pewno skradnie Wasze serca tak, jak skradła moje. Gorąco polecam!"
Edyta Świętek, pisarka, saga „Spacer aleją Róż” 

"Kolejna fascynująca powieść Beaty Majewskiej, która nie raz już udowodniła, że granie na emocjach czytelników przychodzi jej z niezwykłą łatwością. Jeśli przy czytaniu MOJEJ TWOJEJ WINY zapomnicie o Bożym świecie, będzie to wina autorki."
Hanna Greń, autorka powieści kryminalnych i obyczajowych

"MOJA TWOJA WINA to opowieść pełna emocji i wzruszeń. To historia dla tych, którzy na życiowym zakręcie potrzebują pocieszenia, nadziei. To książka będąca wytchnieniem po ciężkim dniu. Losy Uli i Michała wciągają czytelnika od pierwszej strony, a zakręty fabuły niosą zarówna łzy, jak i odrobinę uśmiechu. Serdecznie polecam."
Małgorzata Garkowska, autorka "Układanki z uczuć"



        L.J. Shen
Chaos       


Bohaterowie z serii ,,Święci grzesznicy" powracają! Po historii Emilii i Barona przyszła kolej na chyba najbardziej przeze mnie wyczekiwaną historię Rosie i Deana. Mam nadzieję, że będzie jeszcze ciekawiej, niż w poprzedniej części.

Premiera książki : 20.06.2018 r.
Wydawnictwo: Edipresse Książki












~~ Opis: ~~
Ruckus Rosie

Podobno życie to piękne kłamstwo, a śmierć jest bolesną prawdą. Zgadzam się z tym. Nikt nigdy nie sprawił, że poczułam się tak żywa, poza facetem, który nieustannie przypomina, że mój zegar tyka. On jest moim błyszczącym, zakazanym owocem. Uderzającym błędem, przeciwieństwem mojej dosadności, bezwstydności i szczerości. Jest również byłym chłopakiem mojej siostry. Ale zanim mnie osądzicie, powinniście wiedzieć jedno:

Ja pierwsza go zobaczyłam. Pierwsza zapragnęłam. Pierwsza pokochałam.

Jedenaście lat później wkroczył do mojego życia i zażądał drugiej szansy. Dean Cole chce być moim jeźdźcem miedzianym. Mój rycerz w lśniącej zbroi w końcu się zjawił. Oby nie za późno.

Dean

Podobno najjaśniejsze gwiazdy gasną najszybciej. Zgadzam się z tym. Ona sprawia, że moje myśli płoną. Jest wyszczekana, złośliwa i ma wielkie serce. W świecie, w którym wszystko jest nijakie, ona świeci niczym Syriusz. Jedenaście lat temu los nas rozdzielił. Ale niech tylko spróbuje zrobić to ponownie. Dobranie się do niej nie będzie łatwe, nie bez powodu jednak nazywają mnie Szatanem.

Rosie LeBlanc jeszcze zobaczy, jaki jestem waleczny. A zdobycie jej będzie moim najsłodszym zwycięstwem.



        Sally Thorne
Wredne igraszki        


Przyznam, że dawno już nie czytałam książki z korporacyjnym romansem. W ,,Wrednych igraszkach" bohaterowie akurat pracują w wydawnictwie, więc jeszcze przyjemniej będzie się czytać tę książkę. Mnie opis bardzo zaciekawił i z pewnością przeczytam tę powieść.

Premiera książki : 5.06.2018 r.
Wydawnictwo: Rebis











~~ Opis: ~~
Nieprawdopodobnie zabawny i seksowny romans biurowy, który opowiada o TEJ cienkiej, subtelnej linii, która dzieli nienawiść od miłości.
Lucy Hutton i Joshua Templeman nienawidzą się wzajem. Nie to, że się nie lubią. Nie, że się niechętnie tolerują. Oni się naprawdę nienawidzą. I nie mają żadnych oporów z okazywaniem
swoich uczuć w ramach nawet najprostszych czynności, kiedy tak siedzą naprzeciwko siebie, każde przy swoim biurku w siedzibie wydawnictwa, w którym każde z nich jest asystentem swojego prezesa. Lucy nie potrafi zrozumieć ponurego, sztywnego, pedantycznego podejścia, z jakim
Josh traktuje swoją pracę. Z kolei Josh jest wiecznie skonsternowany zbyt
kolorowymi strojami Lucy, jej bałaganiarstwem i dziwacznymi przyzwyczajeniami.

Otwiera się nowe stanowisko, ale zdobyć je może tylko jedno z nich i tym razem oboje wytaczają przeciwko sobie najcięższe działa, bo żadne z nich nie ma ochoty ustąpić: zdobycie nowej posady to nie tylko awans, ale także okazja do upokorzenia rywala. Napięcie osiąga punkt wrzenia i Lucy znienacka odkrywa, że być może wcale nie nienawidzi Josha. I on też nie jest wcale taki pewien swoich uczuć.

A może to jest tylko kolejna gierka… 



        Małgorzata Falkowska
Paleta marzeń        

Autorka książki ,,To nie jest twoje dziecko" powraca z kolejną powieścią. Opis jest bardzo ciekawy, bo tak naprawdę o bohaterach nie wiemy za wiele, więc dzięki temu mam jeszcze większą ochotę na przeczytanie tej książki. Po sukcesie poprzedniej powieści, myślę, że autorka nas nie zawiedzie. Dodatkowo do przeczytania zachęca okładka, która moim zdaniem jest przepiękna.

Premiera książki : 2018 (najpewniej czerwiec)
Wydawnictwo: Lira







~~ Opis: ~~
Dla Magdy i Alka spotkanie w sądzie staje się niespodziewanym początkiem siedmiodniowej przygody, obfitującej w paletę emocji i uczuć… Czy bohaterów połączy coś więcej, niż sprawa sądowa?



         Dorota Milli
To jedno zdjęcie        

Opis bardzo mnie zaciekawił. Dodatkowo bardzo ciekawi mnie jak można ukazać wpływ zdjęć na nasze życie, a okładka, która jest bardzo ładna zachęca mnie do przeczytania tej pozycji.

Premiera książki : 20.06.2018 r,
Wydawnictwo: Filia












~~ Opis: ~~
Piękna opowieść o uczuciu, które tli się niczym drobna iskra, i tylko czeka by wybuchnąć z całym miłosnym żarem. 
Eugenia Lipiec wie czego chce i zwykła sięgać po to bez wahania. Gdy dostaje propozycję wyjazdu do Londynu, nie zastanawia się długo i wyrusza w drogę, która ma ją zaprowadzić na szczyty świata mody. Podąża za marzeniem by zostać top model. 
Nie jest to jednak łatwe, tym bardziej, że gdy trzeba iść na ustępstwa, wrodzona duma lubi wpędzać w coraz to większe kłopoty... 
Spragniona przygód Eugenia rzuca się w wir wydarzeń. Gdy na swojej drodze do szczęścia spotyka mężczyznę, który pochodzi z odmiennego świata, w którym królują prawo i porządek z wrodzonym wdziękiem postanawia przeciągnąć go na swoją stronę, świetnie się przy tym bawiąc. Spokojny Tom i żywiołowa Eni razem odkrywają sekrety Londynu, przy okazji odsłaniając swoje. 
Dokąd ich to zaprowadzi pokaże to jedno, wyjątkowe zdjęcie.




A Wy ? Jakie macie plany na czerwiec ? Na jakie książki czekacie ? Piszcie w komentarzach :)


18 komentarzy:

  1. Paletę marzeń mam ochotę przeczytać.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam farta i będę recenzować 'Wredne Igraszki" :)

    Pozdrawiam !
    rozchelstanaowca.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Książki idealne na początek lata :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zaciekawiły mnie "Chaos" i "Wredne igraszki".

    OdpowiedzUsuń
  5. Hmmm... Wszystkie pozycje zapowiadają się ciekawie, ale ja w czerwcu będę polować na inne pozycje, w tym na pewno na "Labirynt Ognia", bo Riordana nie da się podrobić;))

    http://biblioteka-wspomnien.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Moja twoja wina <3 Czekam na tę książkę, mam nadzieję, że niedlugo będę się zaczytywać :)
    http://recenzentka-doskonala.blogspot.com/2018/06/moje-serce-moj-wrog-steiger-aj.html

    OdpowiedzUsuń
  7. "Chaos" będę recenzować, ale po "Intrydze" trochę boję się tej książki :p

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo wakacyjne propozycje książkowe, podoba mi się, jest w czym wybierać.

    OdpowiedzUsuń
  9. Jeszcze nie sprawdzałam zapowiedzi książkowych na czerwiec, ale ,,Planeta Marzeń'' zachęca by po nią sięgnąć.

    Książki jak narkotyk

    OdpowiedzUsuń
  10. Pierwszy tytuł mnie zaciekawił :D Powiem szczerze, że jeszcze nie czytałam zapowiedzi o tych książkach, które podałaś :)
    http://whothatgirl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Czekam na CHAOS aby po raz kolejny zrobić sobie ucztę z tej pozycji :D Uwielbiam twórczość LJ SHEN

    OdpowiedzUsuń
  12. Mnie ciekawie twórczość Beaty Majewskiej i pewnie się po tą ksiązkę...

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam nadzieję, że Paletę marzeń przeczytam a reszta również ciekawa :) Ja przez wyjazd nie robiłam jeszcze listy książek czerwca ale chyba muszę się zabrać ;)

    Pozdrawiam
    https://zksiazkanakanapie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Może kiedyś sięgnę po "Chaos", bo zapowiada się całkiem, całkiem ^^ Pierwsze słyszę w o0gołe o "Palecie marzeń", ale przyznam, że zaintrygowała mnie :D

    Zabookowany świat Pauli

    OdpowiedzUsuń
  15. Niestety żadna z tych ksiażek mnie nie przekonuje.

    OdpowiedzUsuń

Witam Cię kochany czytelniku. Bardzo się cieszę, że trafiłeś na mojego bloga. Będzie mi bardzo miło jeśli pozostawisz po sobie ślad w postaci komentarza.

Pozdrawiam
Katarzyna ♥

Copyright © 2014 Mój Świat Literatury , Blogger
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...