5 książek, na które czekam w grudniu

Grudzień to niewątpliwie miesiąc kojarzący się nam z Bożym Narodzeniem, prezentami i magią świąt. To również czas, który na rynku wydawniczym jest spokojny, a w styczniu wydawnictwa zasypują nas zwykle kolejnymi intrygującymi premierami. Jesteście ciekawi, jakie premiery czekają nas w grudniu ? Zatem zapraszam do obejrzenia mojej listy.




       Inga Juszczak
Towarzyszka mafii       

Jak ta okładka wpadła mi w oko, gdy zobaczyłam zapowiedź tej powieści, tak teraz naprawdę trudno mi do teraz oderwać od niej wzrok. Samą książkę znam z Wattpada, choć nie miałam okazji akurat przeczytać jej na tej platformie. Jestem ciekawa, co zaproponuje nam autorka.

Premiera książki: 2.12.2020

Wydawnictwo: Wydawnictwo NieZwykłe


~ Opis: ~

Świat dwudziestopięcioletniej Ellie Walker wali się jak domek z kart, kiedy narzeczony oznajmia jej w dniu ślubu, że kocha inną. Większego wylanego na głowę kubła zimnej wody nie potrafiłaby sobie wyobrazić. W jednej sekundzie wszystkie plany na przyszłość runęły.

Z życiowej katastrofy emocjonalnej ratuje ją przyjaciel Philip, który prowadzi agencję pracy. Informuje dziewczynę, że ma dla niej świetną ofertę – pracę w Madrycie dla bardzo bogatej rodziny. Ellie miałaby zostać towarzyszką matki pewnego wpływowego biznesmena. Kobieta czuje, że los w końcu się do niej uśmiechnął.

Jednak nie ma pojęcia, że przyjmując intratną posadę, wpadnie w sam środek kokainowej wojny. Zamieszka pod dachem mężczyzny, który od początku ją okłamuje.

A zamierza zrobić znacznie więcej.



       Meg Adams
Bezlitosne porachunki       

Meg Adams to autorka, którą lubię od dawna, a jej książki za każdym razem wywołują we mnie naprawdę multum uczuć naraz. Z tą książką może być podobnie. Jak znam Meg, dostaniemy prawdziwy rollercoaster emocji. Na pewno jest na co czekać. 

Premiera książki: 16.12.2020

Wydawnictwo: Wydawnictwo NieZwykłe


~ Opis: ~

Nowa powieść autorki Ochroniarza – książki, która podbiła serca czytelniczek!

Joanna Maj przywykła już do tego, że jej życie obfituje w zabawne wpadki, a niewyparzony język pcha ją w coraz to większe kłopoty. Gdy niespodziewanie kobieta znajduje za wycieraczką samochodu mandat z poleceniem natychmiastowego zgłoszenia się na komisariat, przestraszona udaje się we wskazane miejsce.

Tam na jej drodze staje przystojny policjant Piotr Górski. Seksowny mundurowy od razu wpada Joannie w oko. Całe szczęście fascynacja okazuje się wzajemna. Oszałamiająca, pełna namiętności znajomość i nieustające pożądanie sprawiają, że Aśka zapomina o złej passie.

Jednak pewnego dnia zachowanie Piotra ulega całkowitej zmianie. Z gorącego kochanka mężczyzna przeobraża się w zimnego drania. Wkrótce wychodzi na jaw, że prowadzi podwójne życie, dalekie od tego zgodnego z prawem. Joanna zostaje zmuszona do wzięcia udziału w nieczystej grze, której reguł do końca nie zna. Choć stara się odnaleźć w nowej rzeczywistości, nie zdaje sobie sprawy, że przyjdzie jej walczyć nie tylko o uczucia, ale także o własne życie.


       Pola Kraucz
Układ z milionerem       

Gdy tylko przeczytałam opis tej powieści, pomyślałam sobie, że to naprawdę intrygująca historia. Lubię nutkę tajemniczości w powieściach, a tutaj już sam opis sugeruje, że może być naprawdę ciekawie. Mam tylko nadzieję, że się nie zawiodę.

Premiera książki: 9.12.2020

Wydawnictwo: Wydawnictwo NieZwykłe


~ Opis: ~

Dziewiętnastoletnia Ivon dobrze wie, czym jest bieda i co naprawdę można kupić za pieniądze. Gdyby musiała się martwić tylko o siebie, z pewnością jakoś poradziłaby sobie w świecie, w którym głód jest przygnębiającą codziennością. Jednak dziewczyna ma jeszcze pod opieką młodsze rodzeństwo. Niestety ich ojciec jest zwykłym pijakiem i nie interesuje go los dzieci.

Nie mając wyboru, Ivon chowa swój honor do kieszeni i idzie prosić o pieniądze. Nie musi daleko szukać, bo kilka kilometrów od jej biednej dzielnicy znajdują się ogrodzone wysokim murem luksusowe rezydencje. W jednej z nich mieszka Oliver.

O mężczyźnie krążą miejskie legendy. Oliver ma bardzo dużo pieniędzy i najprawdopodobniej jest gangsterem, wcielonym potworem. Mimo wszystko Ivon nie ma wyjścia. Musi poprosić go o pomoc.

Ku jej zaskoczeniu Oliver się zgadza. Jednak chce czegoś w zamian.


       Anna Wolf
Love-hate, hate-love       

W tym zestawieniu nie mogło zabraknąć tej książki. Naprawdę uwielbiam takie historie, a ta tutaj przypomina mi nieco tę opowiedzianą w filmie ,,Och, życie". Myślę, że nie zabraknie tu uczuć, emocji i przede wszystkim akcji. Ja jak najbardziej mówię tej powieści tak i zamierzam koniecznie przeczytać.

Premiera książki: 16.12.2020

Wydawnictwo: Wydawnictwo NieZwykłe


~ Opis: ~

Nick Montgomery i Melinda Rourke od lat pałają do siebie nienawiścią. A właściwie on nią pała. Ma żal do kobiety, że zrobiła z niego idiotę, kiedy byli jeszcze nastolatkami.

Czy tego chcą, czy nie, stają się rodziną, gdy jego brat i jej siostra postanawiają powiedzieć sobie sakramentalne "tak". Jednak – chociaż minęło wiele lat – Nick nie potrafi wybaczyć Melindzie.

Wkrótce się dowiedzą, że mimo wzajemnych uprzedzeń będą musieli zakopać topór wojenny, bo w obliczu rodzinnej tragedii zostają opiekunami, a właściwie rodzicami, dwojga osieroconych dzieci.

Czy Nick i Melinda będą w stanie sprostać powierzonemu im zadaniu w imię wyższego dobra?

Nikt nie mówił, że mają się pokochać, a przynajmniej mężczyźnie wydaje się to niemożliwe.


       Monika Gajos
Książę musi odejść       


Ta książka przewija się mi gdzieś już od dłuższego czasu, więc gdy przyjrzałam się jej opisowi, pomyślałam, że to może być naprawdę świetna historia. Mam nadzieję, że się nie zawiodę i rzeczywiście tak będzie.


Premiera książki: 15.12.2020

Wydawnictwo: Wydawnictwo WasPos


~ Opis: ~

Leonard jest artystą, synem cenionego fotoreportera. Przyzwyczajony do sławy, jaką już na starcie zapewniło mu znane nazwisko ojca, zdaje się, że wiedzie niemal książęcy żywot. Funkcjonuje według własnych reguł i nie liczy się przy tym z uczuciami innych. Wciąż gna przed siebie, poszukując wyłącznie dobrej zabawy i wygody. Pozornie niczego nie brakuje mu do szczęścia. Do czasu. Dokładnie do momentu, aż na jego drodze staje Michalina. Dziewczyna o niesamowitym kolorze włosów i z równie niesamowitą, ale niełatwą historią, wkracza przypadkiem w jego życie i brutalnie zdziera maskę, za którą przyzwyczaił się chować prawdziwą twarz. Chwila poznania wystarcza, żeby zrozumieli, że wcale nie różnią się od siebie tak bardzo, jak mogłoby się wydawać.

Dwoje ludzi doświadczonych przez los.

Oboje nauczeni żyć na półoddechu.

Oboje nieświadomi tego, co jeszcze niesie im przyszłość.

Czy są na to gotowi? Czy wspólnie znajdą siłę, aby uporać się z przeciwnościami i wreszcie zacząć tak naprawdę żyć?


A Wy czekacie na jakąś książkę w grudniu ? A może zacieracie już ręce na jakąś styczniową premierę ? Koniecznie piszcie w komentarzach.

7 komentarzy:

  1. U mnie grudzień jest bardzo spokojny, jeśli chodzi o nowości książkowe. To listopad był szalony - czekałam chyba na jakieś 20 książek, więc teraz tylko je ponadrabiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam właśnie nowy stosik do przeczytania, głównie biografie, więc na nic innego nie patrzę nawet;)
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki…ech. Byle do Świąt;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja w grudniu już na nic nie czekam Będę nadrabiała zaległości czytelnicze.

    OdpowiedzUsuń
  4. Na żadną z tych książek nie czekam. Kiedyś tylko zaopatrzę się w ,,Oby w obcym kraju".

    Książki jak narkotyk

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakoś w grudniu na nic nie czekam, będę czytać listopadowe premiery i starsze książki z moich półek, o ile znajdę czas ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie słyszałam o żadnej z tej pozycji, ale raczej każda z nich wpada w moje gusta. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja już od jakiegoś czasu nie śledzę premier książkowych i skupiam się bardziej na czytaniu książek, które długo leżą na moich półkach. :)

    OdpowiedzUsuń

Witam Cię kochany czytelniku. Bardzo się cieszę, że trafiłeś na mojego bloga. Będzie mi bardzo miło jeśli pozostawisz po sobie ślad w postaci komentarza.

Pozdrawiam
Katarzyna ♥

Copyright © 2014 Mój Świat Literatury , Blogger
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...