5 książek, na które czekam w sierpniu

Nie mogę uwierzyć, że już minął lipiec. Upały jak na razie są, bo w końcu pogoda musiała nam zadośćuczynić za ten deszcz w lipcu. Tymczasem ja zabrałam się za comiesięczny przegląd najciekawszych tytułów, które będą miały swoją premierę w sierpniu.


        Magdalena Majcher
W cieniu tamtych dni       


Magdalena Majcher postanowiła napisać książkę, w której tle będą wydarzenia Powstania warszawskiego. Gdy dodamy do tego ciekawą historię i ciekawych bohaterów może wyjść z tego bardzo dobra książka. Nie miałam okazji przeczytać jeszcze żadnej powieści tej autorki, ale z pewnością niedługo to nadrobię tym bardziej, że wielu czytelników bardzo poleca mi jej książki. Premiera książki już jutro, czyli w rocznicę Powstania warszawskiego.

Premiera książki : 1.08.2018 r.
Wydawnictwo: Pascal







Opis:
Mikołaj nigdy nie miał prawdziwej rodziny – matka wyjechała za granicę, kiedy miał kilka lat, a ojca nigdy nie poznał. Wychowała go babcia Emilia – jedyna naprawdę bliska osoba. Chłopak czuje jednak, że nie wie o jej życiu wszystkiego. Przypadkowo odnaleziona opaska z powstania warszawskiego i listy, które nigdy nie zostały wysłane, stają się kluczem do poznania tajemnicy, kładącej się cieniem na losach całej jego rodziny… 

Co wydarzyło się w życiu Emilii?

Kim jest tajemniczy Krzysztof, do którego skierowane były listy?




        Agata Przybyłek
Miłość i inne szaleństwa. Wierność jest trudna       




W sierpniu także będzie miała swoją premierę książka o tytule kojarzącym się z piosenką ,,Wierność jest nudna" i nie wiem, czy taki był zamysł autorki, ale fajnie to wyszło. Okładka na dodatek również bardzo piękna. Opis ciekawy. Sama jestem ciekawa jak potoczy się ta historia i na pewno sięgnę po tę powieść :)

Premiera książki : 22.08.2018 r.
Wydawnictwo: Czwarta Strona








Opis:
Zwariowana komedia rodzinnych nieporozumień pióra bestsellerowej autorki.
Agata Przybyłek lekko i z humorem opowie Wam o tym, że wierność nie zawsze jest łatwa…
Eliza przygotowuje się do ślubu, a całej rodzinie udziela się podniosła atmosfera. Lecz niespodziewanie w życiu dziewczyny pojawi się niepokorny Szczepan, który grzecznej i ułożonej Elizie zawróci w głowie. Czy przyszła panna młoda pozostanie wierna narzeczonemu, czy ulegnie urokowi przystojnego motocyklisty?
Szczepana nie zraża wiadomość o zbliżającym się ślubie. Ale co zrobi, gdy okaże się, że randkuje nie z jedną kobietą, a z dwiema?!
Jak to mówią, cicha woda brzegi rwie… Przekonaj się, do czego mogą być zdolne siostry bliźniaczki, którym przyszło rywalizować o mężczyznę!




        Vi Keeland, Penelope Ward
Drań z Manhattanu       




Recenzję tej książki możecie już przeczytać na blogu. Powieść okazała się fajną odskocznią, a ponadto porusza wiele trudnych problemów pod otoczką romansu. Tutaj podaję wam link do recenzji<klik> . Mam nadzieję, że się skusicie :)

Premiera książki : 1.08.2018 r.
Wydawnictwo: Editio Red









Opis:
On miał wiele twarzy. Ona pokochała je wszystkie.
Bogaty finansista z wysokim mniemaniem o sobie na pewno nie jest dobrym kandydatem na chłopaka dla nieprzebierającej w słowach Włoszki. Soraya Venedetta doskonale zdawała sobie z tego sprawę, ale przecież nic nie stało na przeszkodzie, by choć trochę o nim pofantazjować, prawda? Przystojniak, którego dziewczyna zauważyła w metrze, był zadbany i starannie ubrany, ale poza tym sprawiał wrażenie okropnego bufona. Być może Soraya po jakimś czasie dałaby sobie spokój z mrzonkami, gdyby przypadkowo nie znalazła jego zgubionej komórki. A jako, że była dobrze wychowana (przynajmniej tak o sobie myślała), postanowiła zwrócić zgubę. Bardzo szybko okazało się jednak, że piękny drań nie docenił tego gestu. 
Graham J. Morgan nie ma jeszcze 30 lat, ale jest już uznanym biznesmenem, a jego firma świetnie prosperuje. Mężczyzna skupia się głównie na pracy i nie ma czasu na życie prywatne, woli zadowalać się przelotnymi romansami. Wszystko jednak się zmienia, gdy znajduje w swojej komórce zdjęcia pięknej nieznajomej. Widać na nich głeboki dekolt, śliczne nogi i niezwykle krągłą pupę. A potem okazuje się, że dziewczyna ma także długie lśniące włosy i piękną twarz. No i mówi to, co myśli - a to Grahama pociąga w niej chyba najbardziej. Tylko czy Soraya da się uwieść?
Tych dwoje dzieli niemal wszystko, ale łączy dzika namiętność i prawdziwe uczucie. Czy ich dwa różne światy połączą się w jeden wspólny? 



        Marisa Merico
Księżniczka mafii       



I tym razem coś mocniejszego w moim zestawieniu. Lubię tematy w stylu ,,Ojca Chrzestnego", więc z pewnością się skuszę. Nie wiem jeszcze, czy będzie to napisane w postaci autobiografii czy powieści, więc jeszcze bardziej zaciekawiła mnie ta książka. Mam nadzieję, że się nie zawiodę.

Premiera książki : 2.08.2018 r.
Wydawnictwo: AMBER







Opis:
Szokująca historia życia w mafijnej rodzinie
Przemycałam broń i narkotyki.
Uczestniczyłam w egzekucjach.
Należałam do Rodziny.

Córka jednego z najgroźniejszych włoskich ojców chrzestnych odważyła się mówić… Choć wiedziała, że wydaje na siebie wyrok śmierci…
Jest córką Emilio Di Giovine skazanego za 100 popełnionych na całym świecie najcięższych przestępstw, byłą żoną Bruno Merico, prawej ręki Emilio, odpowiedzialnego za krwawe wojny gangów z Sycylii, Kalabrii i Mediolanu. Przez kilkanaście lat przemycała pieniądze, broń i narkotyki warte miliony. Widziała mafijne egzekucje.
Ale pewnego dnia zrozumiała, że jeśli sama chce przeżyć, musi uciekać.
W tej książce złamała najświętszą zasadę Cosa Nostry – zasadę milczenia, żeby opowiedzieć swoją niezwykłą historię: dziewczyny z angielskiego miasteczka, która została księżniczką mafii.
Kiedy trzynastoletnia Marisa poznała swojego ojca, była nim zachwycona. Dla niej Emilio DiGiovine był wspaniały, czarujący i kochający. Dla reszty świata – brutalny i bezwzględny. Wiedziała, że zrobi dla niej wszystko, ale nie spodziewała się, jak wiele zażąda w zamian...
Porzuciła spokojne życie w Blackpool, gdzie mieszkała z matką Angielką, żeby wrócić do ojca, do Mediolanu. Nie miała pojęcia, że wkracza do najpotężniejszego imperium narkotyków, broni i prania brudnych pieniędzy. Kiedy zakochała się w najbardziej zaufanym żołnierzu ojca, Emilio uznał, że jest gotowa poznać prawdę o rodzinnym biznesie.
Wkrótce wciągnęła ją brutalna i mroczna machina przestępczej działalności rodziny...

Dziś MARISA MERICO mieszka w Anglii z dwojgiem swoich dzieci i patrząc na nią, trudno uwierzyć, że zasłużyła sobie wśród policji na przydomek „Bankier mafii”. Że kiedy posypały się aresztowania w rodzinie, odmówiła zeznań i została skazana na cztery lata więzienia.
I że kiedy zdecydowała się mówić, wydano na nią wyrok…



        Mariana Zapata
Kulti       


W moim zestawianiu nie zabrakło także miejsca dla ,,Kulti". Słyszałam wiele ciekawych i polecających opinii o tej autorce, więc w końcu trzeba będzie sprawdzić, czy rzeczywiście jest ją za co chwalić. Nie wiem jak Wy, ale ja uwielbiam sportowe tematy. Wciąż czekam na jakiś romans osadzony w świecie tenisa, ale piłka nożna też może być. Jestem bardzo ciekawa tej historii i na pewno się skuszę :) 

Premiera książki : 14.08.2018 r.
Wydawnictwo: Niezwykłe







Opis:
„Wierz mi, miałam ochotę walnąć cię raz czy dwa… albo pięć”.
Gdy mężczyzna, którego uwielbiałaś będąc dzieckiem zostaje twoim trenerem, spodziewasz się, że okaże się to najwspanialszą rzeczą, jaka przytrafiła ci się w życiu. Słowo klucz: spodziewasz się.
Wystarczył tydzień, by dwudziestosiedmioletnia Sal Casillas zaczęła się zastanawiać, co właściwie widziała w międzynarodowej ikonie piłki nożnej – dlaczego miała jego plakaty na ścianach i nawet wyobrażała sobie, że za niego wyjdzie i spłodzi z nim małych superpiłkarzyków? Sal wiele lat temu doszła do siebie po najgorszym „nie-zerwaniu” w historii zmyślonych związków, z mężczyzną, który nie wiedział nawet o jej istnieniu. Nie jest więc przygotowana na nową wersję Reinera Kultiego, trenującego jej drużynę: cichy i zamknięty w sobie jest tylko cieniem wybuchowego, pełnego pasji mężczyzny, którym kiedyś był. Nic nie mogło przygotować jej na spotkanie z nim. Ani na mordercze skłonności, które w niej wzbudził.
„Sal, proszę, nie zmuszaj mnie, żebym odwiedzała cię w więzieniu. Nie do twarzy ci w pomarańczowym”.
To będzie najdłuższy sezon w jej życiu.




A Wy na jakie książki czekacie ? A może w moich propozycjach znaleźliście jakiś tytuł dla siebie ?

22 komentarze:

  1. Pierwszy i drugi tytuł chcę przeczytać. 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo ciekawią mnie te pisarki, więc na pewno po nie sięgnę :)
      Pozdrawiam

      Usuń
  2. Książką Magdy Majcher już mam. Planuję za to kupić powieść Agaty Przybyłek.

    OdpowiedzUsuń
  3. Interesuje mnie Przybylek, chociaz jeszcze nic nie czytalam jej piora to ta okladka mnie przyciąga :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja czekam tylko na pierwszy tytuł z tej listy ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. "Księżniczka mafii" zapowiada się nieźle. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem w połowie "W cienu tamtych dni" - cudowna!!!

    Pozdrawiam :)
    https://zksiazkanakanapie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ciekawe wszystkie propozycje, ale "W cieniu tamtych dni" wydaje mi się z nich wszystkich najciekawsza :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kulti i Drań z Manhattanu już na mnie czekają :D Wierność jest trudna też bym przeczytała :)
    http://whothatgirl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Na pewno zakupię nową książkę pani Przybyłek bo bardzo spodobała mi się jej twórczość :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Księżniczka Mafii wygląda bardzo obiecująco :D chociaż nigdy czegoś takiego nie czytałam, to tę książkę mam ochotę kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  11. "Drań z Manhattanu" mnie bardzo ciekawi! :D

    Zabookowany świat Pauli

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawe powieści Kasiu tu przedstawiłaś, ja chyba na wszystkie bym się skusiła :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawe książki! Ja najbardziej jestem ciekawa tej Agaty Przybyłek " wierność jest trudna" oraz " drań z Manhattanu "

    OdpowiedzUsuń
  14. Chyba każdą z tych książek chciałabym przeczytać. Każda mnie intryguje. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ajj, znowu tyle świetnych zapowiedzi! ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. niezbyt mój gatunek, więc nie znalazłam tu nic dla siebie :D pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Niestety nie w moim typie, ale obiektywnie brzmią ciekawie.

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie słyszałam wcześniej o żadnym ze wspomnianych tytułów i raczej żadnego nie mam w planach ;)

    Biblioteka-wspomnien.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Majcher i Przybyłek, to te dwa nazwiska, na które ja będę polować!

    OdpowiedzUsuń

Witam Cię kochany czytelniku. Bardzo się cieszę, że trafiłeś na mojego bloga. Będzie mi bardzo miło jeśli pozostawisz po sobie ślad w postaci komentarza.

Pozdrawiam
Katarzyna ♥

Copyright © 2014 Mój Świat Literatury , Blogger
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...